English

مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد:

تخصیص بیش از ۸۷ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از اختصاص 87 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این استان خبر داد.

تخصیص بیش از 87 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی فارس، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال مددجویان تحت حمایت در هشت ماهه امسال، با عنوان اینکه از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه کل کشور امسال، 105 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ارزان قیمت برای مددجویان کمیته امداد استان پیش بینی شده است اظهار کرد: تاکنون 103 میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل ابلاغ و از این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی زمینه جذب 71 میلیارد و 100 میلیون تومان معادل 69 درصد از کل اعتبارات جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هشت ماهه امسال 87 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به 4 هزار و 770  مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس پرداخت شده است گفت: این در حالی است که 81 درصد این تسهیلات به میزان 71 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و 19 درصد به میزان 16 میلیارد تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اعطا شده است.

وی در مورد نوع مشاغل ایجادشده در طی هشت ماهه امسال گفت: 2 هزار و 688 طرح در مشاغل خدماتی، هزار و 656  مورد دام‌پروری، 217 مورد صنایع‌دستی و 159 مورد کشاورزی و 50 مورد صنعتی و معدنی ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس اعلام کرد: بر اساس محل سکونت مجری طرح در هشت ماهه امسال، تعداد هزار و 957  مورد طرح با اعتبار 35 میلیارد و 800 میلیون تومان  وام شهری و تعداد 2 هزار و 813  طرح با اعتبار 51 میلیارد و 300 میلیون تومان وام روستایی پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه