English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

رسانه ها در توسعه فرهنگ استفاده ایمن از گاز طبیعی نقش بسزایی دارند

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت : تعامل سازنده رسانه ملی و شرکت گاز استان اصفهان در نهادینه کردن فرهنگ درست استفاده از منابع انرژی و کاهش حوادث نقش بسزایی خواهد داشت.

رسانه ها در توسعه فرهنگ استفاده ایمن از گاز طبیعی نقش بسزایی دارند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مصطفی علوی در نشستی که به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان داشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این نهاد ملی در انعکاس نکات ایمنی و کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی، گفت: تعامل سازنده رسانه ملی و شرکت گاز استان اصفهان در نهادینه کردن فرهنگ درست استفاده از منابع انرژی و کاهش حوادث نقش بسزایی خواهد داشت.

وی  با اشاره به کاهش آمار فوت شدگان ناشی از حوادث  مصرف نا ایمن گاز طبیعی، در سال 97 نسبت به سال گذشته  بیان داشت: آمار حوادث شرکت گاز استان اصفهان در حوزه مشترکین نشان می‌دهد که مردم به پیام ها در این باب، بی‌توجه نبوده و در بسیاری از موارد، با رعایت آنها، خود را نسبت به خطرات مصون می‌سازند.

علوی اظهار داشت: برای عملکرد بهتر در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی، ما نیاز داریم تا برای ارایه فعالیت‌های خود و اقدامات انجام شده در این حوزه، هماهنگ ، همدل و همفکری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف گاز وحوادث ناشی از گازگرفتگی در فصول سرد بویژه در زمستان رخ می دهد بیان داشت: شرکت گاز استان اصفهان، با استفاده از پتانسیل صدا و سیما؛ تولید و پخش برنامه های مختلف  اجتماعی، ارائه نکات ایمنی در قالب مستندهای گزارشی، انیمیشن،اینفو گرافی، پیام های صوتی و اخبار به منظور اطلاع رسانی فراگیر اقدام به فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی خواهد نمود.

وی تصریح کرد: در این فصول میزان مصرف گاز در بخش خانگی زیاد می شود و از طرفی باید با مصرف هوشمندانه و صرفه جویی، گازرسانی مستمر به نیروگاه ها و بخش صنعت برای جلوگیری از آلودگی هوا نیز تامین می گردد.

اصفهان- شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان بیان داشت: شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یکی از دستگاه های پیشگام در آموزش نکات ایمنی و اصلاح الگوی مصرف با اجرای طرح ها و پروژه های زیربنایی، گام موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است و اطلاع رسانی این اقدامات از طریق صدا و سیما با توجه به فراگیر بودن این رسانه  برای افزایش آگاهی مردم الزامی است.

رسانه پل ارتباطی میان مردم و نظام است

در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان نیز ضمن تشکر از زحمات مجموعه شرکت گاز استان اصفهان در راستای ارایه خدمات به مردم شریف استان و حجم گسترده گازرسانی به روستاهای دور افتاده در این استان ؛ رسانه را پل ارتباطی میان مردم و نظام توصیف نمود.

بهرام عبدالحسینی افزود: رسانه ها بویژه رسانه استانی نقش مهم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دارند که از این رو رسانه استانی با نگاه علمی و کارشناسی و بهره مندی از ظرفیت برنامه سازی آمادگی دارد تعامل سازنده با سایر دستگاه های مرتبط و اصحاب رسانه در رفع و کاهش معضلات اجتماعی اقدام نماید.

گفتنی است؛  در راستای توسعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی و پیشگیری از حوادث ناشی از آن تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و مرکز صدا و سیمای اصفهان منعقد گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی