English

رشد ۱۳۰ درصدی بارندگی‌های کرمانشاه در مقایسه با بلندمدت

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کرمانشاه بارندگی‌های پاییزی استان در مقایسه با مدت مشابه در بلندمدت 130 درصد و نسبت به سال گذشته 421 درصد رشد داشته است.

رشد 130 درصدی بارندگی‌های کرمانشاه در مقایسه با بلندمدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کرمانشاه در رابطه با میزان بارندگی‌های اخیر کرمانشاه، اعلام داشت: میانگین بارندگی‌های سطح استان کرمانشاه در سال زراعی جاری 9/481 میلی‌متر بوده که این میزان بارندگی در متوسط استانی 124 درصد در بلندمدت رشد داشته است.

بر پایه این گزارش طی امروز و فردا نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، بارندگی و احتمالاً رعدوبرق خواهد بود و بارش در نواحی اورامانات نمود بیشتری خواهد داشت،بارش در ارتفاعات، گردنه‌های مرتفع و در برخی از نواحی سردسیر موقتاً به شکل برف مشاهده خواهد شد.

گفتنی است که از روز دوشنبه تا روز پنجشنبه، به‌استثنای افزایش نسبی دمای روزانه، کاهش دمای شبانه و مه صبحگاهی در اوایل روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پدیده قابل‌توجه دیگری وجود ندارد اما در دو روز پایانی هفته، موجی ضعیف جو منطقه را متأثر کرده که علاوه بر رشد ابر ممکن است سبب بارندگی‌های پراکنده‌ای برای روز پنجشنبه  در سطح منطقه رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی