English

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان خبر داد:

جزئیات قتل برادران ذبیحی/اختلاف مالی منشا قتل

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان با تشریح جزئیات قتل برادران ذبیحی را اعلام کرد.

جزئیات قتل برادران ذبیحی/اختلاف مالی منشا قتل

سرهنگ عباس مسعودی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان جزئیات قتل برادران ذبیحی را تشریح کرده و گفت:روز جمعه 16 آذر ماه 97 بعد از اعلام واژگون شدن خودرویی در یکی از مسیرهای شهرستان بانه، بلافاصله مامورین انتظامی در محل حاضرشدند و پس از رویت پلاک خودرو در پی شناسایی مالک آن برآمدند.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه پس از شناسایی مالک خودرو و انجام تحقیقات اولیه مشخص گردید سرنشینان خودرو مذکور  سه نفر بودند، که پس از شنیدن حرف های شاهدان و تحقیقات پلیس، نفرسوم نیز دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود:پس از بازجویی های فنی از فرد دستگیر شده، وی شب گذشته به قتل برادران ذبیحی اعتراف کرد.

مسعودی اظهارداشت:فرد دستگیر شده در تشریح حادثه گفت، پس از پیدا کردن اختلاف مالی با نامبردگان سوار بر خودرو آنها به بهانه عزیمت به مرز یک گالن بنزین خریداری نموده و در حین مسیر با استفاده از قرص های دیازپام آنها را مسموم و زمانیکه در حالت بیهوشی قرار گرفتند اقدام به قتل آنها و سپس آتش زدن ماشین کردم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه پرونده به مراجع قضایی ارجاع گردیده، از شهروندان خواست تا اخبار صحیح و درست را از طریق رسانه های رسمی دریافت کنند و به شایعات منتتشره در فضای مجازی توجهی نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی