English

شورای روحانیت و افتا اهل سنت کردستان حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند

با صدور بیانیه‌ای، علما، روحانیون، شورای روحانیت و افتا، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کردستان حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند.

شورای روحانیت و افتا اهل سنت کردستان حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛طی بیانیه‌ای، علما، روحانیون، شورای روحانیت و افتا، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کردستان ،حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند.

در این بیانیه که نسخه ای ازآن به دفتر خبرگزاری موج کردستان ارسال شده،آمده است: حادثه تروریستی شهرستان چابهار در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن شماری از هموطنانمان شد، در حالی رخ داد که کمتر از سه ماه از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گذشته بود، اتفاقی که قلب‌های ما را آکنده ازغم و اندوه کرد. 

این بیانیه می‌افزاید: این بار دست ایادی دشمنان در چابهار در ماه مولود، ماهی که منتسب به پیامبر رحمت و مهربانی است به خون پاک ملت این مرز و بوم آغشته شد.

 علما، روحانیون، شورای روحانیت و افتا، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کردستان در ادامه این بیانیه آورده‌اند: آنچه که مبرهن و عیان می‌نماید این است که گروهک‌ها و گروه‌های تروریستی که دست به چنین اعمال ددمنشانه‌ای می‌زنند و از خون و خونریزی افراد بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، دست‌پرورده استبداد آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع منطقه و کانون‌های مروج خشونت و افراط‌گرایی در منطقه است که در صدد برهم زدن ثبات، یکپارچگی و وحدت اقوام مذاهب ایران اسلامی و در نهایت سلطه بر ملت ایران هستند، اما بی‌شک ملت ایران همچون گذشته اقدامات ضدبشری آنها را خنثی و چهره واقعی آنها را برملا خواهند کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است، ما علما، شورای روحانیت و افتا، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ضمن محکوم کردن این اقدامات جنایات‌کارانه و توطئه‌های خبیث دشمنان و گروهک‌های تروریستی، تسلیت خود را به پیشگام مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم این شهدا که مظلومانه در جریان این حادثه تروریستی شهد شهادت را نوشیدند، عرض می‌کنیم و ایمان داریم که ید پرقدرت الهی همچنان گذشته از آستین سربازان قدر این مرز و بوم بیرون خواهد آمد و انتقام خون این عزیزان را از تروریست‌ها و سردمداران تکفیری و صهیونیستی خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه