English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

جشن تکلیف، مقدمه انجام فرائض دینی است

مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران فارس در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد استان گفت: جشن تکلیف، مقدمه و سرآغازی است که دختران و پسران خود را برای انجام تکالیف و فرائض دینی آماده می کنند.

جشن تکلیف، مقدمه انجام فرائض دینی است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مراسم جشن تکلیف جمعی از فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس که با حضور مدیرکل، معاونین توسعه منابع انسانی و بهداشت و درمان بنیاد فارس، جمعی از روسای ادارات و کارکنان بنیاد در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس برگزار شد، جشن تکلیف را مقدمه و سرآغازی دانست که دختران و پسران خود را برای انجام تکالیف و فرائض دینی آماده می کنند.

وی اظهار داشت: وقتی دختران و پسران مسلمان به سن بلوغ رسیدند می بایست مقررات الهی را به دقت رعایت کنند که این موضوع شامل انجام واجبات و پرهیز از محرمات می شود.

راهی افزود: جشن تکلیف، مقدمه و سرآغازی برای انجام فرائض دینی است که با برگزاری آن دختران و پسران برای انجام تکالیف دینی خود تشویق و ترغیب می شوند.

این مراسم با اجرای سرود، تواشیح و برنامه های متنوع فرهنگی  همراه بود و در پایان این مراسم نیز از جمعی از فرزندان کارکنان بنیاد استان که در مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی موفق به کسب مقام کشوری شده بودند تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه