English

سرپرست استانداری فارس در بازدید از پروژه کنارگذر شمال شرقی شیراز؛

تامین منابع مالی کنارگذر شمال شرقی شیراز در بودجه سال ۹۸ مدنظر قرار می گیرد

سرپرست استانداری فارس با تاکید بر اهمیت پروژه کنارگذر شمال شرقی شیراز در تسهیل حمل و نقل، خاطرنشان کرد: مقرر شد در تامین منابع مورد نیاز این پروژه در بودجه سال ۹۸ اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

تامین منابع مالی کنارگذر شمال شرقی شیراز در بودجه سال ۹۸ مدنظر قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، یداله رحمانی سرپرست استانداری فارس در بازدید از پروژه کنارگذر شمال شرقی شیراز با تاکید بر اهمیت این پروژه به عنوان یکی از پروژه های زیرساختی در حوزه راه های استان و تسهیل حمل و نقل، افزود: مقرر شد در تامین منابع مورد نیاز این پروژه در بودجه سال ۹۸ اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان این که این مسیر به طول 36 کیلومتر در 4 قطعه در حال اجرا است و مجموع اعتبارات این 4 قطعه بر اساس قراردادهای منعقده 167 میلیارد تومان است، اظهار کرد: قطعا قیمت تمام شده پروژه بیش از 200 میلیارد تومان خواهد بود.

سرپرست استانداری فارس با بیان این که  قطعه اول این کنارگذر به طول 14 کیلومتر 100درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 6 کیلومتر از آن در مسیر تردد قرار داد، عنوان کرد:  در این بازدید مقرر شد جلسات شورای ترافیک به منظور بررسی این مسیر و رفع نواقص احتمالی تشکیل شود تا با به بهره برداری رسیدن آن مردم بتوانند از خدمات زیرساختی ایجاد شده، بهره مند شوند.

وی ادامه داد: قطعه دوم این پروژه به طول 7 کیلومترتاکنون 34درصد و قطعه 3 به طول 8 کیلومتر، 80درصد پیشرفت داشته است؛ همچنین پیمانکار قطعه انتهایی به طول 7 کیلومتر انتخاب شده و در مرحله تجهیز کارگاه برای آغاز عملیات اجرایی است.

رحمانی با تاکید بر اهمیت این پروژه در تسهیل حمل و نقل، خاطرنشان کرد: مقرر شد در تامین منابع مورد نیاز این پروژه در بودجه سال 98 اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: در جلسه ای که به منظور مشخص شدن پروژه های دارای اولویت استان در بودجه سال آتی برگزار می شود نیز پروژه کنارگذر شمال شرقی شیراز به عنوان یکی از این پروژه ها در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست استانداری فارس ابراز امیدواری کرد: با تامین منابع مناسب برای این پروژه و تلاش و اهتمام پیمانکار و دست اندرکاران آن، کنارگذر شمال شرقی شیراز طبق زمان بندی تعیین شده به بهره برداری برسد.

پروژه کنارگذر شمال شرقی شیراز به طول 36 کیلومتر شامل تقاطع کیلومتر صفر، قطعات الف، ب و ج بوده که از محدوده رو به روی شهرک زیبا شهر شروع شده و در محدوده پلیس راه شیراز-فسا به پایان می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    قطعا با پیگیری مدیر شایسته مهندس رحمانی پروژه کامل خواهد شد ..مهندس رحمانی را خوب میشناسم ک چه مدیر لایقی هستند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی