English

معاون استاندار کرمانشاه:

مراکز خدمات بین‌راهی کرمانشاه باید ساماندهی شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر ساماندهی مراکز و عرضه‌کنندگان خدمات بین‌راهی به‌منظور رعایت مسائل ترافیکی تأکید کرد.

مراکز خدمات بین‌راهی کرمانشاه باید ساماندهی شوند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: ضروری است که با افراد متخلف در عرضه خدمات بین‌راهی که منجر به تصادفات در جاده‌ها می‌شود، برخورد جدی صورت گیرد و باید تمامی این خدمات بین‌راهی با نظارت دقیق و استانداردهای موجود ساماندهی شوند.

مهرداد سالاری خواستار نظارت از سوی دفاتر فنی و شهری استانداری با هماهنگی راه و شهرسازی، حمل‌ونقل و پایانه‌ها، اتحادیه‌ها و امور صنفی به‌منظور ساماندهی این خدمات بین‌راهی شد.

 وی تصریح کرد: با ساماندهی مکان‌های عرضه خدمات بین‌راهی علاوه بر اینکه از تخلفات و بروز تصادف جلوگیری می‌کند در ایجاد اشتغال هم مؤثر است لذا همه باید تلاش کنیم تا این مراکز هر چه سریع‌تر طبق یک برنامه مدون ساماندهی شوند.

معاون هماهنگی امور استانداری کرمانشاه تأکید کرد: همه دستگاه‌های ذی‌ربط موظف هستند که در راستای گسترش مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی طبق استانداردهای موجود تلاش کنند و زمینه لازم برای جلوگیری از عرضه خدمات که مشکلات تصادفی و جاده‌ای را برای مردم به وجود می‌آورند، فراهم شود.

وی همچنین خواستار شناسایی مکان‌های موردنظر برای احداث مجتمع‌های خدمات بین‌راهی رفاهی بین‌راهی طبق برنامه‌ای مشخص از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و ارائه سریع آن به این کارگروه جهت تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه