English

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه بیان کرد:

دشمن فضای مجازی را بهترین بستر برای مقابله با نظام اسلامی می داند

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن، فضای مجازی را بهترین بستر برای مقابله با نظام اسلامی می داند و برای آن میلیاردها خرج می کند تا به خوبی صحنه گردانی نماید.

دشمن فضای مجازی را بهترین بستر برای مقابله با نظام اسلامی می داند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  رحیم حیدری گلرودباری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر را وظیفه ی دینی و ادای دین به آرمانهای امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت ها و مبدا آزادی یک ملت از ذلت یک رژیم ستمشاهی با ریشه 2500 ساله است.

وی افزود: ایران اسلامی با هدایت و مدیریت رهبری دانشمند و و همراهی مردم توانست نظام اجتماعی جدید بر پایه مردم سالاری را جایگزین رژیم کهنه و فرسوده شاهنشاهی کند.

حضور مردم رمز جاودانگی انقلاب

وی رمز جاودانگی انقلاب را حضور پرشور مردم در تمام عرصه ها دانست و گفت :  انقلاب اسلامی علیرغم وجود ناملایمات مختلف از آغاز تا به امروز، توانست با سرافرازی به کار خود ادامه دهد و هر روز جامعه جهانی نظاره گر موفقیت های آن در عرصه های ملی ، بین المللی و منطقه ای است .

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی  اشاره کرد و افزود: دشمن، فضای مجازی را بهترین بستر برای مقابله با نظام اسلامی می داند و برای آن میلیاردها خرج می کند تا به خوبی صحنه گردانی نماید. متاسفانه این فضا اکنون در اختیار نسل کودک و نوجوان کشور است و دشمن با شگردهای خاص خود به دنبال از بین بردن ارزش هاست.

ایجاد شبهه در جوانان یکی از شگردهای دشمن

حیدری گلرودباری ایجاد شبهه در جوانان را یکی از شگردهای دشمن برشمرد و  تاکید کرد: تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی وقفه در حال انجام است و اگر برنامه ریزی درست در این بخش صورت نگیرد می تواند به عنوان سلاح دشمن در ایجاد شبهه علیه نظام در ذهن نسل جوان و نوجوان باشد.

فرماندارآستانه اشرفیه تاکید کرد: دراین مقطع زمانی حساس نباید اجازه داد دشمن سوار بر موج نارضایتی مردم از وضع موجود شود. در این راستا ضروری است مسئولان با همدلی به مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم  رسیدگی کنند و و  فارغ از مسایل جناحی برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنند .  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی