English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

امروز خداوند قدرت، اقتدار و بزرگی به ایران عنایت کرده است

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهارکرد: امروز خداوند قدرت، اقتدار و بزرگی به ایران عنایت کرده است وحدت بین مردم و مسئولان و مذاهب مختلف کشور به ویژه کردستان روز به روز بر این اقتتدار را افزایش می دهد.

امروز خداوند قدرت، اقتدار و بزرگی به ایران عنایت کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی گفت:امروز خداوند قدرت، اقتدار و بزرگی به ایران عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه درکردستان روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: جبهه استکبار به مرور زمان ضعیفتر می شود و مظاهر قدرت آن، از جمله زر، زور و تزویر کمتر می شود. 

وی با بیان اینکه نعمت امنیت، نعمت بزرگی است اضافه کرد: خداوند از نعمت امنیت در قرآن یاد می کند و آن را عنایت خدا به مسلمانان می داند و بر قدردانی از این نعمت تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه باید قدر کسانی که جان خود را برای تامین امنیت در جامعه در دست گرفتند را بدانیم افزود: سربازان امنیت کشور، خون خود را نثار یکپارچگی و تمامیت ارضی کشور می کنند تا دشمنان نتوانند نگاهی کج به کشور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: امروز خداوند قدرت، اقتدار و بزرگی به ایران عنایت کرده است وحدت بین مردم و مسئولان و مذاهب مختلف کشور به ویژه کردستان روز به روز بر این اقتتدار را افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی کشور ید واحدی هستند که یک جسم را برای دافع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی