English

فرماندار گیلانغرب:

زلزله اخیر کرمانشاه ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به گیلانغرب وارد کرد

محمودیان مجموع خسارت وارد ه در بخش‌های کشاورزی، دامی، مسکونی و زیرساخت‌های مجتمع‌های آب و فاضلاب، برق، ساختمان، بهره‌برداری سدها، راه‌ها و... را بالغ‌بر 200 میلیارد ریال اعلام کرد.

زلزله اخیر کرمانشاه 200 میلیارد ریال خسارت به گیلانغرب وارد کرد

فرماندار گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص میزان خسارات زلزله اخیر کرمانشاه در این شهرستان، گفت: در جریان زلزله اخیر که کانون آن در بین دو شهرستان گیلانغرب و قصرشیرین اتفاق افتاد، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون بیش از 100 واحد مسکونی بین 10 تا 40 درصد آسیب‌دیده‌اند.

محمودیان افزود: بالغ‌بر 50 واحد دامی تخریب و 850 واحد دامی نیز دچار خسارت شده است که در حال بررسی و ارزیابی کارشناسی جهت اقدامات بعدی هستند و همچنین 20 رأس دام سبک و سنگین و 673 قطعه مرغ واحدهای مرغداری‌ها نیز تلف‌شده است.

وی در خصوص اقدامات اولیه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، تصریح کرد: به‌منظور اسکان موقت واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در 8 روستای مجاور کانون زلزله 399 تخته چادر و بسته غذایی 72 ساعته نیز توزیع‌شده است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در خصوص وضعیت آب و برق مناطق زلزله‌زده نیز گفت: با اقدامات صورت گرفته برق و آب مناطق آسیب‌دیده برقرارشده و در سطح دهستان دیره نیز که به جهت کدورت بالا آب 18 روستا قطع‌شده بود، از طریق 10 دستگاه تانکر سیار تأمین گردیده و با تمهیدات اتخاذشده آب شرب این روستاها نیز از طریق مجتمع مربوط برقرار می‌گردد ضمن اینکه در حوزه راه‌ها نیز ریزش‌هایی که در برخی از محورها به وجود آمده بود، بلافاصله مرتفع گردیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه