English

ترکیدن لاستیک خودرو در محور کرمانشاه-روانسر ۶ کشته و زخمی برجای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه ابا اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور کرمانشاه - روانسر، گفت: در این سانحه متأسفانه سه نفر جان باختند.

ترکیدن لاستیک خودرو در محور کرمانشاه-روانسر 6 کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری، اظهار کرد: حادثه رانندگی ترکیدن لاستیک خودرو در محور کرمانشاه-روانسر، حدود ساعت 9 صبح 10 آذر بین دو دستگاه خودروی پژو پارس و تویوتا هایلوکس در کیلومتر یازده جاده روانسر و حوالی روستای "ریکا" رخ داد.

وی افزود: متأسفانه در سانحه ترکیدن لاستیک خودرو در محور کرمانشاه روانسر، راننده و دو سرنشین خودروی پژو پارس که هر سه مرد بودند، جان باختند و سه سرنشین خودروی تویوتا نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

حیدری، علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پژو پارس به علت ترکیدن لاستیک‌های خودرو عنوان کرد.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه با ابراز تأسف از وقوع این سانحه، از رانندگان خواست تا در جاده‌های دوطرفه نهایت دقت را داشته باشند و حتماً قبل از حرکت در جاده‌های برون‌شهری نسبت به رفع ایرادات خودرو ازجمله لاستیک اقدام کنند.

وی ضمن ابراز تأسف از سانحه ترکیدن لاستیک خودرو در محور کرمانشاه-روانسر، افزود: لغزنده بودن جاده‌ها پس از بارندگی نیز عامل مهمی در وقوع تصادفات به شمار می‌رود که رانندگان باید در این خصوص نیز تمهیدات لازم را بیندیشند تا دچار سانحه نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه