English

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه:

شهرداری کرمانشاه به‌تنهایی توان تأمین اعتبار دفع کامل آب‌های سطحی را ندارد

عارف کیا گفت: دفع کامل آب‌های سطحی نیازمند بودجه و اعتبارات زیادی است که تأمین آن به‌تنهایی از عهده شهرداری کرمانشاه خارج است.

شهرداری کرمانشاه به‌تنهایی توان تأمین اعتبار دفع کامل آب‌های سطحی را ندارد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه ضمن تأکید بر آمادگی کامل پرسنل خدماتی وامدادی شهرداری کرمانشاه برای مهار آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در مناطق مختلف کرمانشاه، ابراز داشت: تمام تلاش و امکانات خود را جهت کم کردن مشکلات ناشی از بارندگی به کار بسته‌ایم.

عارف کیا تصریح کرد: طبیعتاً نزول بارش و رحمت الهی سبب خیروبرکت خواهد بود و امیدواریم این نعمت واسعه الهی همیشه در این سرزمین تداوم داشته باشد، خوشبختانه طی چند روز اخیر بارش‌های خوبی را در سطح استان داشته و داریم و این بارندگی‌ها طبیعتاً در سطح شهر سبب آب‌گرفتگی‌هایی نیز می‌شود و موجب ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان شده است.

وی افزود: خوشبختانه مشکل خیلی هادی در سطح شهر به دلیل بارندگی نداشتیم و در برخی مناطق مثل بلوار ظفر، جانبازان، 56 متری علوم پزشکی و ورودی شهرک معلم و چند نقطه دیگر این مسئله بیشتر وجود داشت که با تلاش مستمر به‌صورت مقطعی معضل مرتفع شد اما واقعیت این است که دفع کامل آب‌های سطحی نیازمند بودجه و اعتبارات زیادی است که تأمین آن به‌تنهایی از عهده شهرداری خارج است.

عارف کیا خاطرنشان ساخت: طی فراخوانی که از سطح مناطق شهری کرمانشاه به عمل آمد، از هر منطقه 50 نیروی کمکی درخواست شد و نهایتاً با 400 نیروی امدادی، استفاده از ماشین‌آلات مختلف مثل بیل مکانیکی، مناطقی را که شاهد آب‌گرفتگی شدید و تحت پوشش قرار دهیم.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: باوجود مشکلات لایروبی و لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی با نظارت بازرسان خدمات شهری در حال انجام است و در این راستا تاکنون نقاط زیادی از سطح شهر با احداث کانال دفع آب‌های سطحی جهت مقابله با آب‌گرفتگی‌ها تجهیز شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه