English

سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی سوالات متقاضیان بیمه سلامت کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه گفت: در راستای پاسخگویی مناسب به بیمه‌شدگان، سامانه ارتباطی سازمان بیمه سلامت با مردم به شماره 1666 راه‌اندازی شده و این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم است.

سامانه 1666 پاسخگوی سوالات متقاضیان بیمه سلامت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، کیومرث مظفری با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه پاسخگوی مردمی بیمه سلامت در کرمانشاه، ابراز داشت: علاوه بر پاسخگویی شبانه‌روزی سیستم گویای بیمه سلامت، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 تا 11 مدیران بیمه سلامت ازجمله بنده، معاونان و روسای ادارات پاسخگوی سؤالات عمومی هستند.

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه از این اقدام به‌عنوان رویکرد جدید در پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی یادکرد و ادامه داد: از بیمه‌شدگان کرمانشاه که یک‌میلیون و 200 هزار نفر را شامل می‌شوند و پزشکان و مراکز درمانی تقاضای مطالبه گری از ما در راستای پاسخگویی بهتر راداریم.

وی در ادامه بابیان این مطلب که در حال حاضر بیش از 70 درصد مردم زلزله‌زده زیرپوشش بیمه سلامت هستند، خاطرنشان ساخت: در پی زلزله اخیر کرمانشاه، ، کارشناسان ناظر در بیمارستان‌های مناطق زلزله‌زده برای پیگیری امور بیمه‌شدگان که بیش از 70 درصد از جمعیت آن مناطق را دربر می‌گیرد، فعال هستند.

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه اعلام داشت: به‌منظور بررسی مشکلات و مطالبات، بازدید میدانی از منطقه و بیماران، ادارات بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در مناطق زلزله‌زده به‌عمل‌آمده است و در حال حاضر کلیه مطالبات داروخانه‌های مناطق زلزله‌زده تا پایان مردادماه تسویه شده و مابقی نیز در دستور کار قرارگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه