English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز:

سوءمدیریت در داخل کشور، زمینه‌ساز گرانی‌ها و بروز مشکلات اقتصادی مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، سوءمدیریت در داخل کشور را زمینه‌ساز گرانی‌ها و بروز مشکلات اقتصادی مردم دانست.

سوءمدیریت در داخل کشور، زمینه‌ساز گرانی‌ها و بروز مشکلات اقتصادی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی این ناحیه، سوءمدیریت در داخل کشور را زمینه‌ساز گرانی‌ها و بروز مشکلات اقتصادی مردم دانست و گفت: دشمنان ما تلاش می‌کنند تا از طریق جنگ اقتصادی، این انقلاب را از پای درآورند.

وی تصریح کرد: راهبرد دشمنان پایان دادن به نظام جمهوری اسلامی ماست و به تعبیر خودشان کار انقلاب یکسره کردن است که نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم.

حاجی پور به تحریم‌های جدید و مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود:‌ یکی از اصلی‌ترین راهبردهای دشمنان در جنگ اقتصادی، هماهنگ با اعمال تحریم‌ها، بی‌ثباتی بازار و ارز بود که روند تصاعدی به خود گرفت و در مردادماه امسال به اوج خود رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار کرد: دشمنان در این راهبرد به‌دنبال بی‌ثبات‌سازی اوضاع اقتصادی کشورمان هستند تا از این طریق مردم را به تحریک وادارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت مصون‌سازی فرهنگی گفت: متأسفانه ما نتوانستیم مصونیت فرهنگی را نسل به نسل منتقل کنیم و در این میان مقداری میان نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس فاصله ایجاد شده است.

حاجی‌پور ادامه داد: در دوران دفاع مقدس جوانی که از جبهه برمی‌گشت یک فرد اثربخش در جامعه، کوچه و محله خود بود که لازم است چنین نقش‌هایی را امروز ما نیز احیا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه