English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان عنوان کرد:

بهره مندی جهاد کشاورزی استان کردستان از نیروی متخصص

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت:ایجاد امکانات بیشتر درمراکز جهاد کشاورزی واستفاده از ظرفیت انسانی متخصص می تواند زمینه خدمت بیشتر به بخش کشاورزی را فراهم آورد.

بهره مندی جهاد کشاورزی استان کردستان از نیروی متخصص

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ خالد جعفری از بهره مندی جهادکشاورزی استان کردستان از نیروهای متخصص خبر داد.

وی در نشست هم اندیشی  ناظرین مراکز  جهاد کشاورزی که با80 نفر از کارشناسان ناظر مستقر در مراکز جهاد کشاورزی   استان بر گزار شد اظهار کرد:باوجود مشکلاتی که در مراکز جهاد کشاورزی وجود دارد اما تعهد به کار و مسئولیت پذیری کارشناسان مستقر در این مراکز  بیشتر از قبل نسبت به  ارائه خدمت به کشاورزان کردستانی خواهد شد.

جعفری افزود: هدف از برگزاری این نشست ها  طرح مسائل و مشکلات از زبان  ناظرین  بوده و انتظار می رود در راستای رفع این موانع با ارائه پیشنهادهای کاربردی و عملی توسط کارشناسان این مشکلات برطرف شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اذعان کرد:مجموعه مدیریتی سازمان جهاد کشاورزی استان با مشکلات و موانع کاری  مراکز جهاد کشاورزی آشنا بوده و در راستای رفع این مشکلات با برگزاری نشست های هم اندیشی نسبت به حل آنها اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد :بی توجهی و عدم انگیزه خدمت به کشاورزان کردستانی برای مسئولین جهاد کشاورزی قابل قبول نبوده چرا که در دستیابی به اهداف تعیین شده تاخیر  ایجاد می کند.

جعفری تاکید کرد: سرمایه سازمان جهاد کشاورزی بهره مندی از نیروی انسانی متخصص است که باید از این سرمایه بیشترین بهره را در راستای دست یابی به اهداف سازمانی و توسعه بخش کشاورزی داشته باشیم.

وی یادآورشد:در سازمان جهاد کشاورزی برنامه ریزی هایی در خصوص رفع موانع و مشکلات کاری مراکز جهاد کشاورزی در حال انجام است براین اساس برگزاری جلسات مذکور لازم و ضروری می باشد.

وی ادامه داد:در این جلسات کارشناسان کشاورزی با ارائه پیشنهاد و اعلام نظر وعنوان نقطه نظرها باید زمینه  رضایت شغلی و دلگرمی بیشتری را در مجموعه سازمان به ویژه  همکاران مستقر در مراکز جهاد کشاورزی ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت:با انگیزه و دلگرمی در راستای خدمت به زحمت کشان عرصه تولید یعنی کشاورزان باید حرکت کرد و با همفکری و همراهی در جهت دست یابی به اهداف تعیین شده سازمانی اقدام شود.

وی عنوان کرد:  عمل کردن به قوانین سازمانی را مبنای امورات پرسنلی قرار داده  و در خصوص جابجایی هاو نقل و انتقال همکاران بر اساس قانون و بدور از هرگونه تبعیضی عمل خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به  استخدام و به کارگیری ناظرین بخش کشاورزی برای سازمان جهاد کشاورزی که یک  امتیاز ویژه است   تاکید کرد: این به کارگیری در مجموعه جهاد کشاورزی تاثیر مهمی در ارائه خدمت بیشتر به کشاورزان خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه