English

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس:

فرهنگ بسیجی در کارکرد جهادی و محرومیت زدایی متبلور است

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس، فرهنگ بسیجی در کارکرد جهادی و محرومیت زدایی متبلور دانست.

فرهنگ بسیجی در کارکرد جهادی و محرومیت زدایی متبلور است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مهندس عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، بر لزوم تجلیل از بسیجیان و زنده نگه داشتن فرهنگ بسیج تاکید کرد و ابراز داشت : فرهنگ بسیجی در کارکرد جهادی و محرومیت زدایی متبلور است.

وی افزود: مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است. ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند. بنابراین مهمترین  مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است.

به گفته وی، جهاد همه جانبه در راه خدا، حفاظت از انقلاب ، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه در بنیاد مسکن همه کارکنان با فرهنگ بسیجی مانوس هستند و بسیجی وار کار می کنند گفت : اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص ترین ویژگی های بسیج است.

وی معتقد است: بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند، بسیجی این فرهنگ را از معمار انقلاب و موسس بسیج آموخته است.

زمانی اضافه کرد : بسیج عاشق خدا است و اخلاص به خدا مهمترین خصوصیات و ویژگی بسیجیان است. زیباترین حرکت بسیجیان در راه و خط امام راحل است و فعالیت بسیجیان ، داشتن رنگ خدائی در کارها است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت : فروتنی و شکستن نفس از مهمترین فضایل انسانی است که نیروهای بسیجی موصوف به چنین اخلاقی می باشند. بسیج علاوه بر اینکه در مقابل خدا خاشع و فروتن است در برابر مردم متواضع می باشد.

زمانی همچنین پرداختن به توسعه روستایی و محرومیت زدایی را یک ویژگی منطبق با فرهنگ بسیجی دانست و گفت : همه این فعالیت ها برای حل مشکلات مردم انجام می شود ، مردمی بودن شاخصه اصلی بسیج است ، منظور از مردمی بودن بسیج این است که آنان از متن ملت برخاسته و به صورت خودجوش و حرکت مردمی به عضویت این تشکیلات پیوستند و در جهت مصالح و آرمانهای نظام به پیروی از ولایت فقیه به انجام وظیفه پرداختند.

وی، حضور رده های مقاومت بسیج در کلیه اقشار و اصناف و اقصی نقاط کشور و پذیرش و جذب آحاد مردم در سنین مختلف نماد واقعی مردمی بودن این تشکیلات دانست و افزود: همزمان با هفته بسیج میز خدمت در شهرستان های استان فارس و در شعب بنیاد مسکن مستقر گردید و مدیران شهرستان ها با حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان پاک شهیدان ، هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) ، هفته بسیج را گرامی داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه