English

در دهه فجر امسال رونمایی می‌شود؛

سند نشاط اجتماعی به عنوان یکی از راهبردهای استانداری گیلان

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سند نشاط اجتماعی به عنوان یکی از راهبردهای استانداری گیلان تدوین شده که در دهه فجر امسال نیز رونمایی می‌شود و برش شهرستانی‌ آن قابلیت اجرا دارد.

سند نشاط اجتماعی به عنوان یکی از راهبردهای استانداری گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، منا ابروفراخ در نشست برنامه‌ریزی ایجاد و ارتقای نشاط اجتماعی در خانواده و کودک گفت: بر اساس دستور استاندار گیلان و همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سند نشاط اجتماعی به عنوان یکی از راهبردهای استانداری گیلان تدوین شده که در دهه فجر امسال نیز رونمایی می‌شود و برش شهرستانی‌ آن قابلیت اجرا دارد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تحقق نشاط اجتماعی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم به سطح مطلوبی از رضایتمندی عمومی دست پیدا کنیم باید شور، نشاط و امیدواری را در تمامی برنامه ریزی های خرد و کلان لحاظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد باید در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند، افزود: آغاز چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای مراسم های شاد و با نشاط با حداقل امکانات و هزینه برای  دسترسی آحاد جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

ابروفراخ با اشاره به اجرای موفق مراسم چله مهربانی در سال گذشته با کمک تشکل های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: امسال هم شهرداری‌های سراسر استان با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد ، تلاش می کنند تا برنامه‌های ویژه‌ای برای شب یلدا مطابق با فرهنگ اسلامی و میراث معنوی اجرا کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به تنهایی نمی‌توانند مشکلات و آسیب‌های جامعه را مرتفع کنند افزود: با کمک سازمان‌های مردم نهاد می توان برای حفظ بستر و پویایی خانواده ها گام های ارزشمندی برداشت.

وی در پایان خواستار تلاش جمعی و ارائه راهکارهای عملیاتی بر جلب اعتماد اجتماعی و افزایش امید در جامعه با رویکرد آرامش در بستر خانوار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی