English

امام جمعه اصفهان:

برخی از دولت‌ها و استانداران اصفهان آب را از اصفهان بردند

امام جمعه اصفهان گفت: هیچ یک از استانداران احساسی که اصفهان دارد از دست می‌رود را نداشتند وبرخی از دولت‌ها و استانداران اصفهان آب را از اصفهان بردند.

برخی از دولت‌ها و استانداران اصفهان آب را از اصفهان بردند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان بیان کرد: هیچ یک از استانداران احساسی که "اصفهان دارد از دست می‌رود" را نداشتند و از اقداماتشان از شعار دادن تجاوز نکرد؛ برخی از دولت‌ها و استانداران اصفهان آب را از اصفهان بردند.

وی ادامه داد: 75 درصد استان اصفهان کویر است و اگر دقت نشود آن 25 درصد باقیمانده هم به کویر تبدیل می‌شود.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد گفت: نه وزرای نیرو، نه رؤسای جمهور و نه استانداران اصفهان برای مشکل آب، اقداماتشان از حرف و شعار تجاوز نکرد و شاید هم عرضه رفع مشکل کم‌آبی را نداشتند؛ دولت‌های راست و چپ کوچک‌ترین توجه را به مشکل آب اصفهان نداشتند.

وی  تصریح کرد: به رئیس جمهور سابق کشور اعلام کردم که اگر اکنون برای احداث سد جدید بر روی زاینده رود اقدامی را شروع کنید 3 سال طول می‌کشد و باید فکری کنید.

امام جمعه اصفهان گفت: تاکنون اقدامی جدی از سوی مسئولان کشوری و استانی برای نجات اصفهان از خشکسالی و جاری ساختن آب دایمی در زاینده رود  را شاهد نبودیم و تنها با شعارهای متعددی برای احیای زاینده رود مواجه شدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی