English

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان انجام شد؛

اجرای طرح ملی "کودکان امروز، مدیران فردا" در کانون های غنچه های هلال احمر اصفهان

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اجرای طرح ملی "کودکان امروز، مدیران فردا" در کانون های غنچه های هلال احمر اصفهان اجرا شد.

اجرای طرح ملی "کودکان امروز، مدیران فردا" در کانون های غنچه های هلال احمر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، با حضور  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان درکانون غنچه های هلال احمر معمای هستی طرح ملی کتاب‌خوانی با شعار "کودکان امروز، مدیران فردا" در  نصف جهان اجرا شد.

شهریار انصاری با بیان اینکه این طرح ملی به مناسبت  هفته کتاب و کتابخوانی  و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه بویژه در بین کودکان و نونهالان اجرا شد/tags/غنچه-های-هلال، گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن آن در جامعه باید از کودکی آغاز گردد.

وی با اشاره به اینکه آموزشها در  کانون های غنچه های هلال به زبان کودکان انجام می شود،افزود : آموزش به کودکان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و ما با در نظر گرفتن این حساسیت ها، دنبال آموزش کاربردی و تاثیرگذار برای کودکان هستیم.

گفتنی است ؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان ضمن بیان اصول و اهداف جمعیت هلال احمر برای کودکان شرکت کننده، به کتابخوانی برای آنان پرداخت و با اهدای هدایا و کتاب به کودکان، آنان را به خواندن و مانوس شدن با کتاب تشویق و ترغیب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی