English

همزمان با سالروز تشکیل روز بسیج؛

تجمع ۲ هزار نفری بسیجیان منطقه شمال غرب شیراز برگزار شد

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تجمع دو هزار نفری بسیجیان منطقه شمال غرب شیراز برگزار شد.

تجمع ۲ هزار نفری بسیجیان منطقه شمال غرب شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز، همزمان با فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تجمع ۲ هزار نفری اقشار مختلف بسیج محدوده شمال غرب شیراز وابسته به ناحیه محمد رسول الله(ص) امروز، ۵ آذرماه در جوار قبور شهید گمنام صدرا برگزار شد.

سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز در ابتدای مراسم گفت: بسیج معجزه قرن یادگار امام راحل است.

وی با بیان اینکه بسیج در چهل سالگی انقلاب خدمات ارزشمندی داشته و الگوی مبارزه و مقاومت علیه دشمنان است، افزود: بسیج الگوی رسیدگی به مناطق محروم وخدمات اجتماعی برای مردم است که هرجا نیاز باشد درهمه عرصه ها پا به میدان است

سردار یداللهی، یادگار دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: فرهنگ بسیج پیشرو وحلال مشکلات جامعه است و ثابت کرده برای کار کردن نیاز اول پول و مادیات نیست واگر این فرهنگ در بین مسئولان شود کارهای بزرگی شکل می گیرد.

سالروز بسیج در سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز

وی گفت: امروز عده ای برای پست و مقام دنبال سبقت از یکدیگر هستند در صورتی که در زمان جنگ این طور نبود متاسفانه برخی ارزش ها کمرنگ شده ولی راه شهدا ادامه دارد.

یدالهی اظهار کرد: بسیج مخالف رانت و اختلاس و بی مدیریتی ها است و هرجا نیاز باشد در دفاع از انقلاب و خدمت رسانی پا در رکاب است.

وی بی تقوایی را عامل بسیاری از مشکلاتی دانست گریبانگیر برخی امور شده است و ادامه داد: به وسیله ایمان و تقوا و دلسوز مردم و مملکت بودن فارغ از جناح بندی ها می توان بسیاری از کارهای را به سرانجام رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه