English

سی وهشتمین دوره مسابقات نزاجا در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد

سی وهشتمین دوره مسابقات نزاجا امروز در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزارشد.

سی وهشتمین دوره مسابقات نزاجا در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خمینی شهر، سی وهشتمین دوره مسابقات نیروهای پایور و وظیفه به میزبانی خمینی شهر در آستان امامزاده سید محمد در خمینی شهر برگزارشد.

جانشین گروه ۴۴ توپخانه ارتش اظهار داشت: داشتن یک زندگی معنوی لازمه اش  انس با قرآن است ؛فراگیری  علوم  قرآنی مقدمه عمل به بطن قرآن است و اگر این انس به همراه عشق باشد افضل عبادات است.

نورالله نظر خانی با بیان اینکه امروز یکی از افتخارات ارتش آن است که در مسیر قران و تعالی معنوی گام بر می دارد افزود:اگر امروز ارتش زمینی به عنوان یک قدرت بازدارنده در منطقه مطرح است به دلیل  همین رشد قرآنی است و لذا برگزاری این مسابقات افتخار ماست.

مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش با تبیین و تشریح آیین نامه مسابقات گفت: مسابقات طی سه روز تا ۷ آذر در بین نیروهای پایور و وظیفه در رشته های حفظ کل ۲۰جزء،۱۵ جزء، ۱۰جزء۵و۳جزء، ترتیل و مفاهیم و اذان بین ۳۰۰شرکت کننده انجام خواهد شد و نفرات برتر مسابقه به مرحله بعدی که ۱۱آذرماه در اردبیل برگزار می شود به رقابت خواهند پرداخت.

محمدرضا کشتگر بیان کرد: همچنین محفل انس با قرآن با همکاری دارالقرآن اهل البیت (ع)فرداشب در مجموعه دارالقرآن با شرکت عموم مردم برگزار خواهد شد .

به گزارش موج ، در این برنامه که همزمان با پخش زنده از شبکه قرآن سیما ورادیو قرآن همراه است قاریان بین المللی از جمله حمیدرضا نیکدستی وحق شناس به تلاوت می پردازند و نابغه قرآنی علیرضا چراغی نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه