English

آیین افتتاحیه تولید سریال جایزه ۳ با حضور مسئولین استانی برگزار شد

آیین آغاز تولید سریال جایزه ۳ همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با حضور سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان، نماینده گان مردم رشت و صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان رشت، در لوکیشن‌ این سریال در روستای برکاده کوچصفهان برگزار شد.

آیین افتتاحیه تولید سریال جایزه ۳ با حضور مسئولین استانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیین آغاز تولید سریال جایزه ۳ همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با حضور باقر باقرزاده سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا، مومنی نژاد فرماندار شهرستان رشت، یوسف هودنه مدیریت مجموعه گنجینه شهر فرش خزر و هنرمندان و دست اندرکاران سریال با اجرای سعید ترکاشوند در لوکیشن‌ این سریال در روستای برکاده کوچصفهان برگزار شد.

علی حلوی کارگردان سریال جایزه در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین حاضر گفت: سریال های استانی از لحاظ بودجه ای و امکانات با سریال های سراسری نیستند. بعد از ۲۰ سال تجربه در زمینه سریال سازی می توانم بگویم شبکه های استانی خوراک خاص خود را دارند و کارهایی که در این شبکه ها پخش می شود نسبت به شبکه های سراسری، به مراتب بیشترین مخاطب را دارند. با این میزان استقبال و بیننده انتظار دارم که توجه بیشتری به این نوع کارها شود.

حلوی افزود: شاید سریال های ما از لحاظ فنی قابل مقایسه با آثار سراسری نباشد، اما مخاطب همان انتظار را دارد. در این مواقع دو راه داریم یا کلا تولید را متوقف کنیم یا با حضور اسپانسرها کار را تولید کنیم. امیدوارم با حضور باقرزاده سرپرست صدا و سیمای مرکز و نظیری آستانی معاونت مرکز و تلاش و پویایی که از آنها سراغ دارم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در ادامه با تقدیر از حمایت های یوسف هودنه مدیریت مجموعه گنجینه شهر فرش خزر افزود: در جایزه ۲ درباره سفر به هندوستان صحبت کردیم که در آن یک جوان گیلانی بتواند با پیشرفت خود در آسیا مطرح شود و همچنین بحث گردشگری را داریم که یکی از محورهای اقتصادی و چشم انداز توسعه گیلان خواهد بود. البته به دلیل افزایش هزینه ها ممکن بود لغو شود اما با مساعدت هایی که انجام شد، توانستیم سفر خوبی داشته باشیم و در حد بضاعت تصاویر و صحنه های خوبی ضبط کردیم. در این سفر به توانمندی خودمان ایمان آوردیم که اگر مدیریت صحیح شود می توانیم کارهای خوبی انجام دهیم.

جایزه ۳ در ۶۰ قسمت تولید می شود

حلوی با بیان اینکه جایزه ۳ در ۶۰ قسمت تولید می شود و تا پایان بهمن ماه پخش آن ادامه خواهد داشت افزود: طی صحبت هایی که قبلاً داشتیم و با مساعدت هایی که انشاالله انجام می شود تصمیم داریم مجموعه طنزی را در سال آینده برای شبکه ای سراسری تولید کنیم. این اتفاق برای اولین بار رخ خواهد داد و به نظرم حق هنرمندان طنز گیلان است که در آنتن شبکه های سراسری دیده شوند.

باقر باقرزاده سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر اکرم و امام جعفرصادق (ع) به گزارشی از برنامه ها و تولیدات پیش روی صدا و سیمای گیلان گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم در تدارک برنامه های ویژه ای برای آن هستیم. علاوه بر آن سریال جایزه ۳ را با تم طنز، نشاط و شادمانی داریم که موضوعات اجتماعی را مطرح می کند. پخش آن تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت که بسیار پرمخاطب و با حضور بازیگران بسیار شناخته شده خواهد بود. همچنین سریال دیگری در ۷۰ قسمت از اوایل اسفند تا ایام نوروز با رویکرد طنز، سرگرمی و نشاط آفرینی، با توجه به اینکه در آستانه جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم، تولید خواهد شد. تصویربرداری آن تا چند روز آینده با حضور مسئولین کلید خواهد خورد.

فیلمبرداری سریالی در طراز ملی به کارگردانی فرهاد مهرانفر برای شبکه های ملی

سرپرست صدا و سیمای گیلان افزود: فیلمبرداری سریالی در طراز ملی به کارگردانی فرهاد مهرانفر برای شبکه های ملی به نام گنج راه شیری با موضوع زندگی کوشیار گیلانی منجم گیلانی به تازگی به پایان رسیده است که نوعی الگو سازی برای نوجوانان است. سریال دیگری با عنوان مانی و یادداشت ها ویژه کودکان و نوجوانان که قابلیت پخش از شبکه های سراسری را دارد، تصویر برداری اش بزودی شروع می شود.

باقرزاده با اشاره به ویژه برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب گفت: از اواسط دی ماه سفر به شهرستان های مختلف استان را برای جنگ های مردمی چهل سالگی انقلاب با حضور هنرمندان خوب استان خواهیم داشت. همچنین ویژه برنامه آوای باران با پخش سرودها و نغمه های حماسی، ملی و انقلابی را خواهیم داشت که با حمایت های همه جانبه هودنه مدیریت مجموعه گنجینه شهر فرش خزر پخش خواهد شد. ویژه برنامه شبانه ما نیز با معرفی دستاوردهای نظام را با حضور مهمانان مرتبط و مفاخر استانی ادامه پیدا خواهد کرد. برنامه دیگری تحت عنوان کارنامه در خدمت استانداران استان از اول انقلاب خواهیم بود و راجع به فعالیت ها و ثمرات حضور آنها خواهیم داشت.

هنرمندان ما محبوب مردم و بسیار کاربلد هستند

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا نیز در این مراسم گفت: هنرمندان ما محبوب مردم و بسیار کاربلد هستند و هرجایی که باشیم بیننده شبکه باران هستیم.

وی ادامه داد: بزودی زمینه سفر هنرمندان و ملاقات با دکتر لاریجانی را فراهم خواهم کرد تا شرایط تولید سریال

برای شبکه های سراسری فراهم شود. از باقرزاده سرپرست صدا و سیما و هنرمندان گیلان تشکر می کنم که با زحماتشان آبروی گیلان را حفظ می کنند. گیلانی ها همیشه در هنر سرآمد بوده اند و امیدوارم جایزه ۳ هم با همت علی حلوی و گروهش مثل همیشه موفق باشد.

نظیری آستانی معاونت سیمای مرکز گیلان نیز گفت: با توجه به سابقه فعالیتم در استان های مختلف و چیزی که مشخص است در گیلان با پتانسیل بالایی که در هنرمندان و جوانان مستعد خود، توانایی متفاوتی با دیگر استان ها دارد. بخصوص در زمینه مجموعه های نمایشی و طنز این پتانسیل بسیار بالاست. امیدوارم با حمایت‌ های باقرزاده و مسئولین شرایط به نحوی فراهم شود که امکان تولید آثار نمایشی برای شبکه های سراسری را داشته باشیم.

وی افزود: در گیلان کارگاه خوبی برای تولید فیلم و سریال وجود دارد و با همت هنرمندان قول خواهیم داد که شرایط برای کار تداوم داشته باشد.

گفتنی است سخنرانی جبار کوچکی‌ نژاد نماینده مردم رشت، مومنی نژاد فرماندار شهرستان رشت و اجرای ترانه تیتراژ سریال توسط امیرحسین نوشالی از دیگر بخش های این برنامه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه