English

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد؛

جستجو برای یافتن سرنشینان خودرو سقوط کرده در رودخانه رودبار جیر فومن ادامه دارد/خودرو یک کیلومتر از محل سقوط پیدا شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تیم ها و امدادگران این جمعیت برای یافتن سرنشینان خودرو در رودخانه رودبار جیر فومن افزایش یافته است.

جستجو برای یافتن سرنشینان خودرو سقوط کرده در رودخانه رودبار جیر فومن ادامه دارد/خودرو یک کیلومتر از محل سقوط پیدا شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه تیم ها و امدادگران این جمعیت برای یافتن خودرو در رودخانه رودبار جیر فومن افزایش یافته است، گفت: در زمان حاضر 50 امدادگر در جستجو سرنشینان پراید سقوط کرده در رودخانه هستند.

مهدی ولی پور افزود: 50 امدادگر از شهرستان های فومن، صومعه سرا و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر گیلان در جستجوی سرنشینان این خودرو هستند.

وی گفت: خودروی پراید که روز گذشته سوم آبان در رودخانه ای در منطقه رودبار جیر شهرستان فومن سقوط کرده بود، امروز یک کیلومتر از محل سقوط، پیدا شده، اما سرنشینان این خودرو هنوز پیدا نشده اند.

ولی پور بیان کرد: تاکنون دوخانواده برای مفقودی عزیزانشان اقدام کرده اند اما براساس شاهدان عینی خودروی پراید چهار سرنشین داشته است.

وی از مردم خواست تا از تجمع در کنار این رودخانه خودداری کنند تا امدادگران با سهولت بیشتر برای یافتن سرنشینان این خودرو اقدام کنند.

به گزارش موج، روز گذشته با اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان فومن به جمعیت هلال احمر مبنی بر سقوط یک دستگاه پراید با چهار سرنشین در رودخانه رودبار جیر فومن، بلافاصله سه تیم شامل 10 نیروی امدادی، یک آمبولانس، یک دستگاه ست نجات و یک پیکاب برای امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

آبرگرفتگی ناشی از بارش باران و نبود دید کافی از مسیر، علت سقوط این حودرو اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه