English

بسیج، گفتمانی فراگیر برای خدمت بی‌منت نیروهای انقلابی به میهن اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن هفتۀ بسیج بیانیه ای صادر کرد.

بسیج، گفتمانی فراگیر برای خدمت بی‌منت نیروهای انقلابی به میهن اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج که یک نسخه از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته آمده است؛ پیروزی انقلاب اسلامی ایران و متعاقب آن تشکیل جمهوری اسلامی، مظهر خیرات و برکات بسیاری برای ملت مسلمان ایران بوده که پس از گذشت چهل سال، تداعی‌کننده اقتدار، ایستادگی، عزت و پیشرفت برای مسلمانان جهان شده است.

نامگذاری پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌عنوان «روز بسیج» از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در سال ۱۳۵۸، نقطۀ عطفی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است و زمینه‌ساز رویش سازمانی مردمی شده که امروز با تربیت جوانانی انقلابی و جان‌برکف، پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از دستاوردهای چهل سالۀ انقلاب اسلامی را افتخار بزرگ خود می‌داند.

بسیج در نقش لشکر مخلص خدا ظهور پیدا کرده است

با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، آگاهی، بصیرت و بینش بسیجی موجب اتحاد و انسجام اسلامی ایرانیان شده و بسیج در نقش لشکر مخلص خدا ظهور پیدا کرده است.

بسیج تشکیل شده از تودۀ مردم و آحاد جامعه و به تعبیری مدرسۀ عشق و مظهر خدمت صادقانه و خالصانه، مجاهدت و شهادت در راه خدا است. کارکردها و نقش‌آفرینی‌های این شجرۀ طیبه به‌عنوان یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی علاوه بر حماسه‌سازی‌های بی‌بدیل در هشت سال دفاع مقدس، منجر به اقدامات هوشمندانۀ دیگری همچون مقابله با فتنه‌گران و رفع بحران‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و همچنین فعالیت‌های جهادی و خدماتی و تلاش «مردم برای مردم» در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی شده است.

بسیج گفتمانی فراگیر برای خدمت بی‌منت نیروهای انقلابی به میهن اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن روز بسیج و پاسداشت خون پاک شهدای بسیجی، معتقد است که بسیج گفتمانی فراگیر برای خدمت بی‌منت نیروهای انقلابی به میهن اسلامی است؛ بسیجیان عاشق ولایت، خود را از بدنۀ مردم جدا نمی‌دانند و همدل و همراه با آحاد جامعه در مقابله با هجمه‌های نوین دشمن همچون جنگ نرم و نفوذ، پرصلابت و امیدبخش پیشتاز هستند و با روحیۀ بسیجی و اعتقاد عمیق به فرهنگ ایثار و شهادت در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه‌سار ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی