English

استاندار لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

«صد سال دگر» آخرین کتابی بود که خواندم

سید موسی خادمی در آئین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان در پاسخ به پرسش خبرنگار موج، گفت: «صد سال دگر» آخرین کتابی است که خوانده‌ام.

«صد سال دگر» آخرین کتابی بود که خواندم

استاندار لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: آخرین کتابی که مطالعه کرده‌ام، مجموعه‌ای با عنوان «صد سال دگر» بوده است.

سید موسی خادمی که در حاشیه آئین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان به پرسش‌های خبرنگار موج پاسخ می‌گفت، تشریح کرد: در این کتاب، 10 اقتصاددان پیش‌بینی کرده‌اند که جهان در قرن آینده، چگونه جایی است و چه تغییراتی در پی خواهد داشت. لذا پیشنهاد می‌کنم که مخاطبان شما نیز این کتاب علمی و جذاب را مطالعه کنند.

استاندار لرستان همچنین برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: اینکه 300 ناشر در قالب 210 غرفه و 500 هزار جلد کتاب از لرستان و سراسر کشور، تولیدات فرهنگی خود را در استان عرضه کرده‌اند اتفاق خوب و قابل توجهی است که امیدوارم رضایت خاطر مخاطبان و عموم مردم را جلب کرده باشد.

120 هزار نفر از دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان دیدن کردند

وی، افزود: طبق گزارشات واصله، خوشبختانه تاکنون 120 هزار علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی از دوازدهمین نمایشگاه کتاب بازدید کرده‌اند که امیدواریم این تعداد در نمایشگاه‌های بعدی بیش‌تر شود چرا که موجبات توسعه بیش از پیش فرهنگی استان لرستان را فراهم خواهد آورد.

سید موسی خادمی

از ناشران استان لرستان حمایت می‌کنیم

خادمی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه حمایتی برای ناشران استان لرستان در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: خوشبختانه ناشران استان با وجود همه محدودیت‌هایی که در بحث منابع و امکانات دارند توانسته‌اند در سطح استانی و ملی درخشش خوبی داشته باشند و کتاب‌های پرمحتوا با عناوین خوب و تیراژ بالا چاپ کنند که این نشان‌دهنده نگاه عمیق به فرهنگ لرستان است، البته باید دستگاه‌های اجرایی و آحاد جامعه از این فرهنگ‌سازان حمایت کنند ولی نباید شرایطی ایجاد کنیم که ناشر لرستانی نگاهش به صندوق دولت باشد.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، از 26 آبان تا 1 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه