English

آیت الله فلاحتی در جمع مردم سیاه اسطلخ رشت:

جای تاسف دارد که شما در شهر باشید اما از آب چاه برای آشامیدن استفاده کنید/ مسئولین باید نوکر و خدمتگزار مردم باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان به مشکلات مناطق اطراف شهر رشت اشاره کرد و گفت: جای تاسف دارد مردم اطراف شهر رشت برای استفاده آب شرب از آب چاه استفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه گذشته در مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در مسجد آقا سید جیحون روستای سیاه اسطلخ رشت با اشاره به اینکه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد امید آفرین است اظهار کرد: اگر انسان وارد مسجدی شود که در آن نوجوان و جوان نباشد باید بر آن مسجد گریست اما در این مسجد حضور نوجوانان و جوانان پر شور است.

آیت الله فلاحتی در جمع مردم سیاه اسطلخ رشت

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای نوجوانان و جوانان، بیان کرد: در دنیای امروز استفاده از روش های تربیتی بسیار تاثیرگذار است.

تمام اعتباراتی که در اختیار مسوولان قرار می گیرد باید صرف مردم شود

امام جمعه رشت در ادامه به هجمه دشمنان به جامعه شیعه ایران اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به این باور رسیدند که ایران در دنیا تاثیرگذار است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امام(ره) بیان فرمودند؛ انقلاب اسلامی را صادر می کنیم، تصریح کرد: ابتدا قدرت های سلطه گر متوجه این حرف نشدند اما به مرور با قیام مردم حتی در آمریکای لاتین مواجه شدند که برگرفته از انقلاب اسلامی است.

وی به نامه امام(ره) به میخاییل گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی مبنی بر فروپاشی ‌ کمونیسم اشاره کرد و گفت: پس از مدتی شاهد فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بودیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: مردم ایران روزبه روز به اهل بیت و امام حسین(ع) ارادت بیشتری پیدا می کنند و این امر نشان می دهد دشمن ضعیف تر شده است.

آیت الله فلاحتی همچنین به مشکلات مناطق اطراف رشت اشاره کرد و افزود: جای تاسف دارد که شما در شهر باشید اما از آب چاه استفاده کنید.

آیت الله فلاحتی در جمع مردم سیاه اسطلخ رشت

وی با تاکید براینکه تمام مسوولان نوکر و خدمتگزار مردم هستند، بیان کرد: تمام اعتباراتی که در اختیار مسوولان قرار می گیرد باید صرف مردم شود.

امام جمعه رشت بر حضور مردم در عرصه های مختلف به ویژه کمک رسانی به محرومان تاکید کرد و گفت: نباید انتظار تمام کارها را از دولت و مسوولان داشته باشیم بلکه با کمک خیران باید در محرومیت زدایی مناطق مختلف تلاش کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه