English

امیر دریادار حسین خانزادی:

زیردریایی جدید ایران دشمنان را غافلگیر می کند

سردار حسین خانزادی گفت: بطور قطع بهره برداری از زیردریایی جدید ایران برای دشمنان یک غافلگیری به وجود خواهد آورد چرا که در ساخت آن از فناروی روز و پیشرفته استفاده شده بطوریکه در باور آن ها نمی گنجد.

زیردریایی جدید ایران دشمنان را غافلگیر می کند

به گزارش خبرگزاری موج گلستان، امیردریادار حسین خانزادی در نماز جمعه گرگان در ارتباط با زیردریایی جدید ایران گفت: بزودی نخستین زیردریایی پیشرفته تمام بومی و مجهز به تجهیزات روز دنیا مورد بهره برداری می گیرد و به امکانات دفاعی کشورمان افزوده می شود. 

وی اضافه کرد: بطور قطع بهره برداری از این زیردریایی برای دشمنان یک غافلگیری به وجود خواهد آورد چرا که در ساخت آن از فناروی روز و پیشرفته استفاده شده بطوریکه در باور آن ها نمی گنجد.

دریادار خانزادی با تبریک هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی و دلاوری های جان برکفان این نیرو گفت: در چنین روزی در سال 1359 یک گردان از نیروی دریایی ارتش بعد از گذشت 67 روز از جنگ تحمیلی درس بزرگی به استکبار جهانی داد تا نفت از خلیج فارس توسط رژیم بعث عراق صادر نشود.

این مقام نظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی افزود: امروز هم به برکت انقلاب اسلامی، کشوری پیشرفته در حوزه دریایی داریم به طوری که حتی اسکورت کشتی های تجاری را از خلیج فارس به خلیج عدن منتقل کردیم.

به گفته وی ،طی 10 سال اخیر و با افزایش دزدی های دریایی 57 ناوگروه ایرانی به دریاهای آزاد برای حفاظت و امنیت کشتی های تجاری کشورمان اعزام شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: اداره نیروی دریایی در تمام نقاط به دست فرزندان این مرزو بوم که در مراکز آموزشی کشورمان تربیت می شوند صورت می گیرد و دیگر وابستگی به خارج نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی