English

نماینده‌ی ولی فقیه در استان هرمزگان؛

امام صادق (ع) کاشف اکسیژن و بنیانگذارعلم کیمیا و شیمی است

امام جمعه بندرعباس گفت: با انجام کار تحقیقاتی بر روی جایگاه علمی امام صادق (ع) از سوی دانشمندان غربی ثابت شده که این امام بزرگوار کاشف اکسیژن و بنیانگذارعلم کیمیا و شیمی است.

امام صادق (ع) کاشف اکسیژن و بنیانگذارعلم کیمیا و شیمی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله «غلام‌علی نعیم آبادی» در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس با اشاره به هفته وحدت و ولادت با برکت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: مسلمانان شیعه و سنی باید با وحدت و همدلی اتحاد جامعه اسلامی را حفظ کنند.

وی با اشاره به این که هر زبانی که دم از اختلاف بزند زبان شیطان است افزود: تفاوت‌های جزئی در دیدگاه سیاسی نباید موجب بروز تفرقه و اختلاف بین مسلمانان شود، زیرا بحث‌های بیهوده تنها موجب خستگی و ایجاد کینه و نفاق خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: امام صادق (ع) محور وحدت بود به گونه‌ای که شاگردان بیشماری از اهل سنت و شیعه در این مکتب پرورش یافتند.

نعیم آبادی به علم ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و افزود: حتی پاستور به این حقیقت که میکروب شناسی را از کتب امام سجاد (ع) فرا گرفته اذعان کرده است.

وی گفت: امام صادق (ع) از جایگاه علمی بالایی نه تنها بین مسلمانان که بین جامعه غرب برخوردار است به گونه‌ای که دانشمندان غربی از امام صادق (ع) به عنوان مغز متفکر جهان شیعه یاد می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: با انجام کار تحقیقاتی بر روی جایگاه علمی امام صادق (ع) از سوی دانشمندان غربی ثابت شده که این امام بزرگوار کاشف اکسیژن و بنیانگذارعلم کیمیا و شیمی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه