English

با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان میناب صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دوم میناب

عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آموزشی درمانی شهرستان میناب با حضور استاندار هرمزگان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از مسئولان اجرایی استان و شهرستان میناب آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دوم میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سید حسین داودی» گفت: پروژه بزرگ بیمارستان آموزشی درمانی شرق هرمزگان که در شهرستان میناب عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شد؛ با ظرفیت ۱۶۰ تختخواب، زیر بنای ۱۸ هزار و ۴۹۹ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در ۶ طبقه و در دو فاز در کمتر از ۳ سال ساخته خواهد شد.

داودی با اشاره به اضافه شدن یک هزار و ۳۰۰ تخت به مجموع تخت های بیمارستانی استان که در قالب ساخت چندین بیمارستان بزرگ و کوچک در مرکز و سایر نقاط استان می باشد افزود: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب، بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی با مشارکت نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس، بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی بندرعباس با مشارکت خیرین، بیمارستان شریعتی بندرعباس با ۱۳۰ تختخواب و چندین پروژه توسعه بیمارستانی در سطح استان بخشی از فعالیت های اخیر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مشارکت استانداری هرمزگان و همکاری نمایندگان مردم درمجلس است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۱ هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است که عملیات اجرایی ساخت بیمارستانهای استان با یک هزار و ۳۰۰ تخت آغاز شده است و تا پایان سال ۹۸ بخش زیادی از این تخت ها به بهره برداری خواهد رسید.

داودی با اشاره به وضعیت اعتباری منابع ساخت این بیمارستانها عنوان کرد: بخشی از این اعتبارات از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت و بخشی دیگر نیز از محل اعتبارات استانی به این طرح ها اختصاص یافته است ،لذا با توجه به اینکه اماکن زیادی در مجموعه بهداشت و درمان سال‌هاست بلا استفاده مانده از محل فروش این اماکن کمبودهای اعتباری نیز جبران خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: این پروژه ها در سایه برنامه طرح تحول نظام سلامت و حمایت های ریاست جمهوری و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به این مرحله رسیده است. امیدواریم مردم هر چه زودتر از این خدمات بهره مند شوند..

استاندار هرمزگان  نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه یکی از خواسته های مردم میناب آغاز عملیات ساخت این بیمارستان است گفت: بر ساخت و تجهیز این بیمارستان در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

«فریدون همتی» با اشاره به تامین بخشی از اعتبارات لازم در شرایط تحریم بیان کرد: امروز با خلاقیت و نوآوری و در خلق منابع مدیران باید میدان داری کنند ، مدیران و مسئولان با شناسایی منابع راکد و تبدیل به احسنت نمودن آنها از این مقطع عبور کنند.

وی ابراز کرد: یکی از محورهای توسعه تلاش و برنامه ریزی در حوزه بیمارستانی ، درمان و افزایش تخت ها بنا به نیاز و خواسته مردم است که با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش موج، بیمارستان دوم میناب که ۱۶۰ تختخوابی است، شامل بخش های زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، داخلی، جراحی، آنژیوگرافی ccu ،icu، اورژانس، و اتاق های عمل می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی