English

معاون استانداری کرمانشاه:

تلاش می‌کنیم گفتمان توسعه پایدار کرمانشاه را تشکیل دهیم

حاتمی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم گفتمان توسعه پایدار کرمانشاه را با کمک همه دوستداران کرمانشاه شکل دهیم، گفت: در حوزه مدیریتی باید تلاش کنیم به یک فهم مشترک از توسعه برسیم و برمبنای یک نقشه راه پیش برویم.

تلاش می‌کنیم گفتمان توسعه پایدار کرمانشاه را تشکیل دهیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر تداوم و ایجاد توسعه پایدار، گفت: مهم‌ترین اولویت در حوزه‌ی اقتصادی بهبود فضای کسب‌وکار است که در مسیر توسعه پایدار کرمانشاه قدم برمی‌دارد..‌

هدایت حاتمی در جلسه کمیته بهبود فضای کسب‌وکار استان در مسیر ایجاد توسعه پایدار، بابیان اینکه سرمایه‌گذاری در فضایی شکل می‌گیرد که فرصت عرضه توانمندی‌ها برای سرمایه‌گذار فراهم باشد، اظهار کرد: چهار محور شامل بهبود فضای کسب‌وکار، تأمین زیرساخت‌های موردنیاز، احیای واحدهای راکد و جذب سرمایه‌های جدید را برای رونق اشتغال در نظر گرفته‌ایم که همه این محورها با یکدیگر در ارتباط هستند

حاتمی بابیان اینکه از میان این عوامل چهارگانه موضوع بهبود فضای کسب‌وکار از همه مهم‌تر است، افزود: بهبود فضای کسب‌وکار تنها منحصر به بخش دولتی نیست و همراهی بخش‌هایی مانند اتحادیه‌ها و اصناف و حوزه قضایی و دیگر حوزه‌ها نیز بسیار مهم است.

حاتمی اظهار کرد: مهم‌ترین مواردی که درراه بهبود فضای کسب‌وکار مانع‌تراشی می‌کنند باید شناسایی شوند و آن‌هایی که در زمان کمتری قابل اصلاح هستند را در اولویت قرار دهیم.

معاون استانداری کرمانشاه بابیان اینکه فرایند اخذ استعلام‌های اداری برای کارآفرینان کوتاه‌تر شود، گفت: مجموعه اتاق بازرگانی و اصناف هم باید درروند بهبود فضای کسب‌وکار مشارکت داشته باشند.

وی افزود: کارشناسان و مدیرانی که در به بهبود فضای کسب‌وکار کمک می‌کنند باید تشویق شوند و افرادی که مانع‌تراشی می‌کنند نیز مورد پرسش قرار گیرند.

حاتمی ازجمله مؤلفه‌های مهم در مسیر ایجاد توسعه پایدار را تقویت حوزه‌ی آی تی و آی سی تی به‌شتاب گرفتن روند توسعه و سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه