English

مدیرکل مرکز صدا و سیمای اصفهان خبر داد:

ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز اصفهان در کشور

مدیرکل مرکز صدا و سیمای اصفهان درباره جایگاه اصفهان در کشور گفت: در آمار 3 ماهه اول سال بخش سیما رتبه نهم را داریم و اکنون جایگاهی که مدنظر ماست را نداریم.

ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز اصفهان در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان بهرام عبدالحسینی در نشست خبری بیان داشت: در آمار 3 ماهه اول سال بخش سیما رتبه نهم، بخش رادیو رتبه 22، بخش خبر رتبه سوم داریم و با توجه به اینکه خروجی ما را همه می‌بینند، همه باید کمک کنید چون قصد داریم به 5 استان برتر برسیم.

وی افزود: اکنون با جایگاهی که قصد داریم به آن برسیم، فاصله داریم لکن از فرهیختگان دعوت شده تا اتاق فکر تشکیل دهیم و از نظرات آنان استفاده کنیم و جایگاه شبکه اصفهان را ارتقا دهیم.

عبدالحسینی گفت:ما  یک شبکه استانی هستیم و شبکه استانی باید بتواند در کل استان خدمت‌رسانی کند به صورتی  که مردم بتوانند در شبکه استانی چهره های خودشان را در قاب تلویزیون ببینند و صدای خودشان را در رادیو بشنود.

مدیر کل صدا وسیمای اصفهان در خصوص چشم انداز وبرنامه های صدا وسیما نیز بیان داشت: استان ظرفیت بسیار بالایی در کارهای نمایشی ومستند سازی دارد وسعی داریم با همکاری هنرمندان اصفهانیتله فیلم ،مستندوسریال آماده کنیم در واقع استفاده از ظرفیت بالای استان هدف نهایی ماست.

مدیر کل صدا و سیمای اصفهان

وی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما به مناسبت چهلمین سال انقلاب گفت: از نیمه دوم سال 95 در سازمان صدا و سیما ستادی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در تهران و همه استان‌ها تشکیل شد و همه ملزم به تولیدات ویژه در این زمینه شدند.

عبدالحسینی مستند "ظرفیت های استان اصفهان"در مورد پتانسیل استان در قبل وبعد از پیروزی انقلاب اسلامی،مستند "روایت چهلم "خاطرات آیت الله مستجابی قبل وبعد از انقلاب، مستند "عملکرد نظام"قبل وبعد از انقلاب ومستند "میدان انقلاب"در 13قسمت روایت پیشگامان انقلاب را از  مهمترین برنامه های تهیه شده برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دانست.

وی تصریح کرد: در اصفهان نیز برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده و با توجه به تاکید سازمان صدا و سیما مبنی بر استفاده از همه ظرفیت‌های استانی که در سال‌های 57 فعالیت داشتند، از اوایل امسال تولیدات ما در شبکه استانی و سراسری درحال پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: شود به جز برنامه "زنده رود" از این به بعد مصوب شده در تمامی تولیدات از مجریان اصفهانی استفاده شود چراکه شبکه استانی است و باید از چهره‌ها و بیان و لهجه خود آن شهر استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه