English

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز:

تعامل بسیج و ناجا امنیت و آرامش کشور را به همراه دارد

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: حاکمیت امنیت و آرامش در کشور نتیجه تعامل بسیج و نیروی انتظامی است.

تعامل بسیج و ناجا امنیت و آرامش کشور را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به حاکمیت امنیت و آرامش در کشور  را نتیجه تعامل بسیج و نیروی انتظامی دانست و گفت: هر جایی که دو نیروی فداکار بسیج و انتظامی در کنار هم قرار گرفته‌اند حاصل و نتیجه آن خلق امنیت و آرامش برای مردم بوده است.

وی با اشاره به در پیش بودن سی و نهمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان امام راحل گفت: ما توانسته ایم با پشتیبانی مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، اراده انقلابی ملت را به دشمنان که مدعی ابرقدرتی هستند تحمیل کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه نوک پیکان هجمه‌های امنیتی به سمت سپاه و نیروی انتظامی است، افزود: شاخص‌ترین رسالت نیروی انتظامی پاسداری از امنیت و آرامش روانی مردم است که به توفیق الهی و تعامل سازنده با نیروی بسیج در این امر سربلند است.

در ادامه دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن ابراز خرسندی از تعامل سازنده نیروی انتظامی و بسیج گفت: دشمنان به صراحت اعلام کردند که قصد ضربه زدن به امنیت شهرهای مذهبی ایران به ویژه شیراز را دارند که به فضل الهی و با همکاری نیروی فداکار بسیج در این پروژه شکست خوردند.

وی گفت: در سال ۹۷ کاهش ۷۰درصدی جرائم و کشف ۶۰درصدی مواد مخدر در شهرستان شیراز نسبت به سال گذشته و احساس امنیت ۹۲ درصدی مردم شیراز طبق نظر سنجی وزارت کشور را داشته‌ایم که این موضوع نشان دهنده تلاش‌ها و تعاملات خوب نیروی انتظامی با بسیج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه