English

همایش اخلاق حرفه ای در گزینش صنعت آبفا در اصفهان برگزار شد

همایش اخلاق حرفه ای در گزینش با حضور 28 نفر از استانهای تهران ،اصفهان ،سمنان ،خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ،خراسان رضویی ،یزد و لرستان طی دو روز در اصفهان برگزار شد.

همایش اخلاق حرفه ای در گزینش صنعت آبفا در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نماینده گزینش صنعت آب و فاضلاب کشور در آبفا اصفهان گفت:همایش اخلاق حرفه ای در گزینش با حضور 28 نفر از استانهای تهران ،اصفهان ،سمنان ،خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ،خراسان رضویی ،یزد و لرستان طی دو روز در اصفهان برگزار شد.

مرتضی مهاجری با بیان اینکه در این دوره آموزشی، به تشریح اخلاق در گزینش پرداخته شد تصریح کرد: در دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در گزینش، ده فرمان حضرت موسی برگرفته از سوره انعام در آیات 151،  152  و 153 مورد آموزش قرار گرفت.

وی رعایت مسائل اخلاقی در گزینش را  بسیار حائز اهمیت برشمرد و خاطر نشان ساخت: گزینشگران باید به دور از نگاه سلیقه ای سعی در انتخاب و تایید افراد نمایند چراکه بسیاری از افراد جدای از معایب دارای محاسنی هم هستند که باید مدنظر قرار گیرد.

همایش آبفا اصفهان

نماینده گزینش صنعت آب و فاضلاب کشور در آبفا اصفهان افزود: اخلاق در گزینش تاکید بر  اعمال قانون در  انجام فعالیت ها دارد  این در حالیست که رعایت اخلاق در کار مستلزم اجرای  سیستم  تشویق و تنبیه است تا در نهایت وظایف بهتر و صحیح تر انجام شود.

مهاجری پرداختن به نگاه سلیقه ای را بسیار مخرب برشمرد و اظهار داشت:اگر به مسائل پیرامون نگاه سلیقه ای داشتیم و این موضوع باعث شد تا حقی ضایع شود در برابر خداوند متعال باید پاسخگو بود پس باید به دور ازغرض ورزی اخلاق در گزینش را رعایت نمائیم.    

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه