English

با حضورمعاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار می شود؛

گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در رشت

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری اولین " همایش ملی تخصصی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی ایران" ، در رشت خبر داد.

گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شادمان نعمتی با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی تخصصی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی ایران، گفت: این همایش، به همراه بخش دانشجویی و با شعار "پژوهش اخلاق محور در خدمت توسعه پایدار" بصورت همزمان با گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و با حضور رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور (30 آبان لغایت اول آذرماه سال جاری) در رشت برگزار می شود.

شادمان نعمتی یادآور شد: با توجه به پیشرفت‌های روز افزون و رشد چشمگیر علوم پزشکی و ارتقا کمی و کیفی پژوهش‌های علوم پزشکی و مقالات علمی پژوهشگران در نشریات معتبر داخلی و بین المللی، توجه ویژه به مقوله مهم اخلاق در انتشار آثار علمی مورد نیاز است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تشکر از دست اندرکاران این همایش، ابراز امیدواری کرد این سمینار و نشست بتواند در جریان سیاست گذاری های علمی و پژوهشی کشور بسیار اثرگذار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه