English

راه اندازی اولین استودیو مجازی سلامت در گیلان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از راه اندازی اولین استودیو مجازی سلامت در گیلان خبر داد.

راه اندازی اولین استودیو مجازی سلامت در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، طلعت کاویانی کاویانی اظهار کرد: در راستای اهمیت اطلاع رسانی در حوزه سلامت و نقش تاثیرگذار فضای مجازی در ارتقای سواد سلامت شهروندان، اولین استودیو مجازی سلامت، هم گام با اهداف و برنامه های راهبردی سلامت گیلان، در رشت راه اندازی می شود.

وی با اشاره به این مطلب که کارگزاران روابط عمومی باید با توجه به تغییر و تحولات همه جانبه فضاهای رسانه ای در چند سال اخیر، خود را با امکانات نوین خبر رسانی به روز کنند. افزود: نیاز امروز روابط عمومی ها وجود یک رویکرد علمی مبتنی بر پویایی است. در این زمینه، استودیو مجازی سلامت، هم گام با اهداف و برنامه های راهبردی سلامت و به منظور تحقق مطالبات ذی نفعان این حوزه، در رشت راه اندازی می شود.

استودیو مجازی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطر نشان کرد: ارتقای مهارت حرفه ای کارگزاران روابط عمومی در مراکز تابعه دانشگاه برای تولید اخبار موثق، ایجاد تعامل بیشتر و بهتر با کارکنان، اصحاب رسانه و شهروندان و خلق ایده های نوین، از اهداف اصلی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ارتقای اطلاع رسانی در حوزه سلامت است.

به گزارش موج، برگزاری 11 کارگاه تخصصی در حیطه اطلاع رسانی برای کارشناسان و رابطان روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه، راه اندازی اولین درگاه ارتباطی بین ریاست، کارکنان و شهروندان، راه اندازی اولین نشریه الکترونیک حوزه سلامت در استان، تشکیل شورای نویسندگان و تدوین کتاب تاریخی اجتماعی "مریضخانه ملی"، افزایش تعامل با رسانه ها، تولید محتوی رسانه ای، مستند سازی دستاوردها و به روز رسانی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه (استقرار روابط عمومی آنلاین)، افزایش تعامل با سازمان های ذی ربط برای اجتماعی شدن مقوله سلامت و برگزاری برنامه های متنوع شهری، برخی از اقدامات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی دو سال اخیر برای ارتقای حوزه اطلاع رسانی است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه