English

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه کتاب استان

استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه کتاب با اشاره به نقش کتاب در تعالی فرهنگی، بر لزوم کیفیت بخشی به زندگی از طریق توسعه فرهنگ مطالعه تاکید کرد.

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه کتاب استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب به خبرنگاران گفت: ابراز خرسندی غرفه داران و ناشران از حضور مردم برای بازدید از این نمایشگاه نقطه قوتی در زمینه فرهنگ محسوب می شود.

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه کتاب استان

وی فرهنگ کتاب خوانی را از خصوصیات جوامع متمدن و پیشرفته خواند و افزود:استفاده از کتاب با قابلیت دسترسی آسان و ارزان، زمینه انتقال تجارب و دانش نویسندگان را که با مشقت بسیار به دست آمده به علاقمندان به علم و دانش فراهم می کند.

توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را نیازمند توجه بیشتر

نماینده عالی دولت در گیلان توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را نیازمند توجه بیشتر به این امر و تلاش برای دسترسی آسان تمامی اقشار به منابع مکتوب دانست و گفت: باید اقدامات تبلیغی در حوزه مطالعه تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: گردهمایی ناشران و علاقمندان به کتاب در محیط نمایشگاهی، اتفاقی مثبت با رویکرد بهبود سطح مطالعه در کشور محسوب می شود.

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه کتاب استان

 سالاری هزینه کردن برای کتاب را بسیار ناچیز اما پر ارزش در برابر دیگر هزینه ها برشمرد و گفت:گسترش فضای مطالعاتی در جامعه و اشاعه فرهنگ کتاب خوانی موجب افزایش کیفیت زندگی و تقویت فرهنگی نسل حاضر و آینده می شود.

استاندار گیلان احداث نمایشگاه دائمی با قابلیت های رفاهی بهتر، سازه مناسبتر و وسعت بیشتر را از نیازهای استان خواند و افزود: این مسئله مورد بررسی و مطالعه قرار دارد تا به زودی بتوانیم نمایشگاه دائمی جدید با خدمات جانبی بهتری در استان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه