English

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

عملیات های راهسازی در شهرستان سمیرم فعال هستند/ بسته شدن پرونده مسکن مهر سمیرم تا بهمن ۹۷

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:عملیات های راهسازی در شهرستان سمیرم فعال و طبق برنامه پیش می روند و سه محور مطالعاتی نیز در شرف شروع عملیات اجرایی هستند.

عملیات های راهسازی در شهرستان سمیرم فعال هستند/ بسته شدن پرونده مسکن مهر سمیرم تا بهمن 97

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید رضا امیرخانی با اشاره  به رسیدن فصل سرما در سمیرم و کوهستانی بودن شهرستان ضمن تاکید بر پیگیری هرچه بیشتر جهت ادامه پروژه ها در شهرستان گفت: خوشبختانه محورهای احداثی در شهرستان سمیرم فعال هستند و طبق برنامه پیش می روند.

 وی افزود: راههای شهرستان سمیرم در جنوب غربی استان اصفهان به لحاظ همجواری با سه استان چهارمحال و بختیاری ، کهگلویه و بویر احمد و فارس وکوهستانی بودن شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که رسیدگی به محورهای مواصلاتی آن بسیار حائز اهمیت است.

امیرخانی گفت : خوشبختانه محورهای احداثی در شهرستان سمیرم فعال هستند و طبق برنامه پیش می روند از جمله محور روستایی شهید به دژکرد بطول 15 کیلومتر که طی چند ماه که از عقد قرارداد می گذرد پیشرفت خوبی داشته و همچنین پروژه زمان کهریز به خسروشیرین نیز اخیرا قرارداد بسته شده و در شرف شروع عملیات اجرایی می باشد .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص پروژه 141 واحدی مسکن مهر سمیرم گفت: این پروژه ها در قالب 36 واحدی و 105 واحدی در شهرستان انجام شده و بخش عمده ای از آن تحویل مقاضیان گردیده و تعداد محدودی از واحدها نیز با رفع مشکلات تسهیلات  از طرف متقاضیان و پیگیری دریافت تسهیلات تا بهمن ماه سال جاری پروژه مسکن مهر در شهرستان بسته خواهد شد و در این زمینه آماده سازی سایت نیز به شهرداری تحویل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی