English

معاون سیاسی فرماندار سنندج:

پرونده آتش‌سوزی اتوبوس ترمینال سنندج این هفته نهایی می‌شود

معاون سیاسی فرماندار سنندج گفت: با دریافت آخرین نظرات کارشناسی گروه هفت نفره به دادگاه، پرونده تصادف و آتش‌سوزی اتوبوس ترمینال سنندج این هفته نهایی می‌شود.

پرونده آتش‌سوزی اتوبوس ترمینال سنندج این هفته نهایی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ یحیی نظری از نهایی شدن پرونده آتش سوزی اتوبوس ترمینال سنندج درهمین هفته خبرداد.

معاون سیاسی فرماندارسنندج در نشست حل مشکلات مرتبط با پرونده تصادف و آتش‌سوزی اتوبوس ترمینال سنندج که صبح امروز در فرمانداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با دریافت آخرین نظرات کارشناسی گروه هفت نفره به دادگاه، پرونده تصادف و آتش‌سوزی اتوبوس ترمینال سنندج این هفته نهایی و حقوق آسیب‌دیدگان و درگذشتگان این سانحه تعیین تکلیف می‌شود.

 وی گفت: مقصرین حادثه در جریان بررسی قضایی پرونده به نظر کارشناسی هیئت پنج نفره اعتراض داشتند و به همین جهت طبق روال قضایی گروهی 7 نفره از سوی دادگاه رسیدگی‌کننده مامور شد تا درباره این حادثه  اظهارنظر کارشناسی کند.

معاون سیاسی فرماندار سنندج  با بیان اینکه این تشریفات قانونی تا این هفته ادامه داشت و با دریافت نظرات گروه هفت نفره پرونده این حادثه تعیین‌تکلیف نهایی می‌شود، تصریح کرد: این هفته آخرین مهلت ارائه اظهارنظر گروه کارشناسی هفت نفره درباره معرفی مقصرین این حادثه است.

نظری خاطرنشان کرد: رسیدگی به موقع و قانونی به خانواده‌های آسیب‌دیده این حادثه از روز نخست وقوع این حادثه از اولویت‌ها و دغدغه دولتمردان در سطح استان بوده و تمام دستگاه‌های مرتبط در حل و فصل حادثه نهایت همکاری و همدلی را به عمل آورده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه کامیون و اتوبوس این حادثه بیمه دو شرکت ایران و دانا هستند، گفت: بیمه ایران تاکنون دیه 6 نفر از فوت‌شدگان را پرداخت کرده و منتظر ارائه مدارک مثبته و قانونی چهار خانواده دیگر برای پرداخت دیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه