English

استاندار فارس با انتشار پیامی از مسئولیت استانداری و مردم فارس خداحافظی کرد

استاندار فارس با انتشار پیامی ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به خاطر نعمت خدمت و با تقدیر از همکاری همه مسئولین و مدیران استان، از مسئولیت استانداری و آحاد مردم فارس خداحافظی کرد.

استاندار فارس با انتشار پیامی از مسئولیت استانداری و مردم فارس خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل تبادار استاندار فارس با انتشار پیامی ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به خاطر نعمت خدمت و با تقدیر از همکاری همه مسئولین و مدیران استان، از مسئولیت استانداری و آحاد مردم فارس خداحافظی کرد.

متن پیام  اسماعیل تبادار به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

توفیق خدمت در عرصه مسئولیت اجرایی طی سالیان متمادی از الطاف بزرگ الهی نسبت به اینجانب بود که زبان از عهده شکرگزاری آن قاصر است.

اکنون که دفتر خدمتگزاری خویش را در خطه ی پر مهر و عطوفت فارس بمجلس شورای اسلامیه پایان می رسانم امید آن دارم که حق این نعمت را نیکو به جا آورده و اندکی از بی شمار الطاف بی کرانه ی الهی را که همواره شامل حال بنده بوده است ،پاسخ گفته باشم.

با امید به انکه مردم فهیم فارس ، هر گونه قصور در این راه را بر من ببخشایند و با خضوع قلب در لحظات زلال نیایش ، مرا از دعای خیرشان محروم ندارند ، حُسنِ ختامِ وداع با عزیزان راسپاسگزاری از زحمات و یاری های دلسوزانه وهمیشگی مردم معرفت اندیش و نکته سنج استان،علما و روحانیون بویژه حضرت آیت الله دژکام نماینده محترم ولی فقیه در استان ومرحوم آیت الله ایمانی امام جمعه فقید شیراز،نخبگان و نمایندگان مردم در  ،اعضای محترم شورای تامین ،خانواده معزز شهدا و ایثارگران،تمام نهادها ، سازمان ها ، احزاب و سمن ها ، اصحاب رسانه و خبرنگاران، اعضای محترم شورای شهر ،فعالان مدنی وبخش خصوصی ، فرهنگیان ، دانشگاهیان ،مدیران کل دستگاههای اجرایی ،فرمانداران ، بخشداران ،معاونان ، مشاوران، کارشناسان و ... قرار داده و امیدوارم در گذرگاه کار و تلاش با یاری دوستانِ همیشه همراه،بر طریق جریده ی فراغت و سلامت گام نهاده باشم.

حی توانا نگهدارتان باد

«به دعا آمده ام ،هم به دعا دست برآر                           که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما»    

اسماعیل تبادار

26 آبان ماه  1397

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی