English

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار شد:

برخورد جدی با اخلاگران اقتصادی در جامعه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان بایستی با اخلال‌گران اقتصادی، فرصت طلبان و قانون شکنان با جدیت برخورد کنند و اجرای حکم قضایی فرد موسوم به سلطان سکه نیز در همین راستا صورت گرفت تا از این سوء استفاده گری ها ، جلوگیری شود.

برخورد جدی با اخلاگران اقتصادی در جامعه

خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله قربان‌علی دری نجف آبادی شامگاه شنبه در مراسم هفتمین سالگرد شهادت زائر عرفه کربلای حسینی و اولین شهیده شجره طیبه صالحین بسیج کشور طلبه شهیده زهرا دقیقی خداشهری در مسجد جامع شهرستان فومن افزود: چالش های اقتصادی موجود در کشور، مردم و تولیدکنندگان را با مشکلاتی مواجه کرده که امیدواریم دولت و مجلس و همچنین دستگاه های نظارتی با تدبیر بیشتر در این زمینه عمل کنند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری اختیارات ویژه ای را به سران سه قوه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی داده اند؛ همانگونه که همیشه با راهنمایی های اثرگذار همانند راهبرد اقتصاد مقاومتی تاکیدات فراوانی به مسئولان داشته اند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: عرصه اقتصاد کشور در حال حاضر نیازمند برخورداری متولیان امر از روحیه جهادی و بسیجی برای رفع مشکلات است و امروز بیش از هر زمان در جامعه اسلامی به این نیاز داریم که روحیه بسیجی و جهادی بر آحاد مردم و مسئولان حاکم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در حقیقت بایستی در همه حوزه‌ها روحیه بسیجی بر جامعه ما حاکم باشد چراکه این امر تداوم بخش و عامل تحقق آرمان های امام راحل و شهداست.

وی یادآور شد: نظام اسلامی و امت اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس توانستند با بهره گیری از همین روحیه بسیجی، دشمن تا بن دندان مسلح را با اتحاد و انسجام به عقب برانند و شکست دهند و امروز نیز ما نیازمند این رویکرد و نگاه هستیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و نیز هفته بسیج بیان داشت: امروز ضروری است که جهان اسلام بیش از پیش انسجام و یکپارچگی را در دستور کار خود قرار دهد و اگر این گونه عمل کنیم، توطئه های استکبار و دشمنان جهان اسلام نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: جهان اسلام بیش از هر زمان نیازمند این انسجام و دور شدن از آسیب های منافقان است و به همین سبب اگر هوشمندانه و با وحدت عمل کنیم، دشمنان نمی توانند برنامه های خود را عملی کنند.

وی با اشاره به ادعای واهی دشمنان اسلام و نظام اسلامی مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران افزود: این درحالیست که خودشان با استفاده از تروریست هایی همچون داعش و یا منافقان، اقدامات ضدبشری انجام می دهند و آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها ناقض حقوق انسان ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: اساس خانواده مذهبی و دلسوز و عاشق ائمه اطهار(ع) است که مادرانی همچون شهیده زهرا دقیقی تحویل جامعه می دهد؛ فردی خداجو که همسر جانباز فداکار با 70 درصد مجروحیت و مادر دو فرزند برومند در مسیر عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و خود نیز به عنوان یک طلبه، عاشق شهادت بود و به آرزویش می رسد.

حجت الاسلام سید محمدحسن صفوی امام جمعه شهرستان فومن نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حضور در آیین های گرامیداشت نام بلند آنان، کمتر از شهادت نیست و نظام اسلامی آرامش، امنیت و بالندگی خود را مدیون شهدای عزیز و خانواده معزز آنان است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مردم شهیدپرور، جمعی از مسئولان استان و شهرستان، نماینده ، فرماندار و خانواده معزز شاهد و ایثارگر و روحانیون شرکت داشتند.

طلبه شهیده زهرا دقیقی خداشهری، زائر عرفه کربلای حسینی و اولین شهیده شجره طیبه صالحین بسیج کشور ، همسر جانباز 70 درصد دفاع مقدس و مجروح حادثه تروریستی عتبات عالیات حجت الاسلام محمدحسن حسن زاده، در آبانماه سال 90 در حادثه تروریستی سامرا به فیض شهادت نائل شد.

شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان، 405 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی