English

آیت‌الله فلاحتی در مسجد لیف‌شاگرد صومعه‌سرا:

بنگاه‌های تولیدی کوچک برای اشتغال جوانان گیلان تقویت شود/ تاکید بر ارائه مشوق‌های فرزندآوری از طرف مسئولان

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال جوانان در این استان شد و گفت: تقویت بنگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده پیشنهاد ما برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف گیلان است.

بنگاه‌های تولیدی کوچک برای اشتغال جوانان گیلان تقویت شود/ تاکید بر ارائه مشوق‌های فرزندآوری از طرف مسئولان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی با حضور در بقعه و مسجد امام حسین(ع) پایین محله لیف‌شاگرد شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: امروز سطح آگاهی مردم نسبت به گذشته تفاوت دارد و ارتقا پیدا کرده است.

وی به وضعیت صومعه‌سرا به‌ویژه روستاهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیکاری و نبود زمین‌های کشاورزی از مشکلات صومعه‌سرا محسوب می‌شود و با وجود جوانان تحصیلکرده، فضای کار در این شهرستان وجود ندارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فضای کار با وجود زمین کشاورزی و احداث کارخانه ایجاد می‌شود، تصریح کرد: اکنون نمی‌توان برای احداث کارخانه‌های بزرگ به دولت فشار وارد کرد زیرا این امر نیازمند سرمایه‌گذاری بسیار است.

آیت‌الله فلاحتی با پیشنهاد تقویت بنگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف گیلان، بیان کرد: با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت می‌توان برای جوانان بیکار ایجاد اشتغال کرد.

آیت‌الله فلاحتی در مسجد لیف‌شاگرد صومعه‌سرا1

وی، عمده‌ترین مشکل اصلی جامعه را بیکاری جوانان عنوان کرد و گفت: مشکل برق، آب شرب، آسفالت راه روستایی و … در مراحل بعدی قرار دارد.

تاکید بر ارائه مشوق‌های فرزندآوری از طرف مسئولان

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه نرخ فرزندآوری در استان به صفر رسیده است، اظهار کرد: ارائه مشوق‌هایی برای فرزندآوری جوانان از طرف مسؤولان تاثیرگذار است.

آیت‌الله فلاحتی به افزایش سن ازدواج جوانان اشاره کرد و یادآور شد: مسؤولان به‌ویژه دهیاران و شورای روستاها باید برای معضل مذکور چاره‌اندیشی کنند.

آیت‌الله فلاحتی در مسجد لیف‌شاگرد صومعه‌سرا3

وی با بیان اینکه با حضور در مناطق مختلف گیلان مشکلات مردم را با صدای بلند به گوش مسؤولان می‌رسانیم، تصریح کرد: امروز جوانان ما باید کارآفرین باشند تا بتوانیم مشکل بیکاری را برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه