English

هشدار هواشناسی لرستان در خصوص آبگرفتگی معابر

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

هشدار هواشناسی لرستان در خصوص آبگرفتگی معابر

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدناصر هاشمی گفت: از عصر امروز تا اواسط روز جمعه به‌ تناوب و با شدت و ضعف شاهد فعالیت سامانه بارشی بر جو استان خواهیم بود همچنین در اغلب نقاط رگبار باران و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط وزش باد قابل ‌ملاحظه پیس بینی می‌شود.

بعد از ظهر امروز بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود

مدیرکل هواشناسی لرستان، افزود: از بعد از ظهر پنجشنبه تا اواسط وقت روز جمعه بر شدت و میزان بارش در سطح استان به‌ ویژه نیمه جنوبی و مناطقی از شمال استان افزوده خواهد شد و از بعدازظهر روز جمعه به ‌تدریج از نواحی غربی استان از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

وی عنوان کرد: در مناطق کوهستانی، گردنه‌های برف‌گیر، مناطق شمالی و شرقی استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود همچنین آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه از توقف در نواحی کوهستانی و مرتفع به دلیل برخورد رعدوبرق و احتمال صاعقه خودداری شود تصریح کرد: طی این مدت دماهای روزانه روند کاهشی دارد و از فردا شب تا صبح روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دماهای شبانه پیش‌بینی می‌شود به‌طوری‌که در شهرهای شمالی و شرقی استان، دما به حدود صفر و زیر صفر خواهد رسید بنابراین توصیه می‌شود برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه