English

قائم‌مقام کمیته امداد کشور؛

کمیته امداد به‌تنهایی قادر به حل همه مشکلات فقرا نیست/کمیته امداد جلوه‌ای از اندیشه ناب امام خمینی (ره)

قائم‌مقام کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه کمیته امداد به‌تنهایی قادر به حل همه مشکلات فقرا نیست، گفت: هم‌افزایی و همدلی در مجموعه این نهاد و همچنین استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهادها می‌تواند نتایج ارزنده‌ای را به نفع محرومان به دنبال داشته باشد.

کمیته امداد به‌تنهایی قادر به حل همه مشکلات فقرا نیست/کمیته امداد جلوه‌ای از اندیشه ناب امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر منصور برقعی، قائم‌مقام کمیته امداد کشور در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد گیلان بابیان اینکه خدمت‌رسانی در هر جایگاهی به محرومان فرصت مغتنمی است گفت: همه انسان‌ها دارای نقاط قوت و ضعف هستند اما می‌توان با تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف، خلاء ها را پوشش داد و سبب حرکت روبه‌جلو و پیشرفت شد.

وی با اشاره به نیروهای تلاشگر، متعهد و فداکار در کمیته امداد سراسر کشور افزود: در کمیته امداد نیروهای مؤمن و متعهد در حال خدمت‌رسانی هستند و ذات امداد به دلیل وجود چنین نیروهایی نورانی است و هر استان و شهرستانی این‌چنین نیروهایی را در دل خود دارد.

صورت‌مسئله امداد، ستیز با فقر و نگرانی در حل مشکل معیشت محرومان است

برقعی به همسانی تشابه و تفکر در مجموعه کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: صورت‌مسئله امداد، ستیز با فقر و نگرانی در حل مشکل معیشت محرومان است زیرا خداوند متعال هم درآیات قرآن کریم غرابت گرسنگی و دوری از دین را هشدار داده و می‌تواند زمینه‌ساز تضعیف دین باشد.

قائم‌مقام کمیته امداد به حضور مؤثر این نهاد در رفع آلام نیازمندان گفت: شکوفایی خیران با تشویق به اعمال خیر و انبساط ظرفیت وجودی نیکوکاران ازجمله مواردی است که می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات محرومان مؤثر واقع شود.

وی به آثار ارزشمند خدمت به محرومان اشاره کرد و افزود: امداد محل اعتماد مجلس، قوه مجریه و سازمان‌ها است که این پذیرفته شدن از سوی آن‌ها نتیجه روند فعالیت مثبت و مفید این نهاد از ابتدای تأسیس تا امروز است.

کمیته امداد به‌تنهایی قادر به حل همه مشکلات فقرا نیست

برقعی با تأکید بر اینکه کمیته امداد به‌تنهایی قادر به حل همه مشکلات فقرا نیست ادامه داد: هم‌افزایی و همدلی در مجموعه این نهاد و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دیگر سازمان‌ها و نهادها می‌تواند نتایج ارزنده‌ای را به نفع محرومان به دنبال داشته باشد.

وی کمیته امداد را جلوه‌ای از اندیشه ناب امام خمینی (ره) دانست و تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا اندیشه و تفکر امام راحل که همانا خدمت بی‌منت به فقرا و حل مشکلات آن‌ها است به‌طور کامل اجرایی شود.

 علیرضا محمدی، مدیرکل اسبق کمیته امداد گیلان بابیان اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان گفت: باید از حالت شعاری خارج و در مقام عمل به این مهم تمام و کمال بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های برون و درون‌سازمانی برای حل مشکلات محرومان بهره بگیریم افزود: یکی از رویکردهای اصلی این نهاد بحث برنامه محور بودن است که باید برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به نیازمندان از آن به نحو شایسته‌تری بهره گرفت.

محمدی به تعامل منطقی برون‌سازمانی این نهاد اشاره کرد و گفت: تعامل سازنده با مسئولان و سازمان‌های ذی‌ربط می‌تواند هم‌افزایی برای کاهش فقر و کمک به محرومان ایجاد کند.

کمیته امداد درصدد توانمند کردن خانوارها است

عباس اهرابی ، مدیرکل جدید کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه اساسنامه این نهاد در دستور کار قرار دارد گفت: کار در استان گیلان با توجه به شرایط جغرافیایی و جمعیت سالمندی کمی سخت‌تر از استان‌های دیگر است که با همدلی و همراهی همه مسئولان میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد درصدد توانمند کردن خانوارها است افزود: با بهره‌گیری از همه‌وقت و زمان و توان و با هم‌افزایی می‌توانیم به این مهم به‌طور کامل دست پیدا کنیم.

به گزارش موج،  در این مراسم از زحمات علیرضا محمدی قدردانی و عباس اهرابی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد گیلان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه