English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز طرح تشدید الزام معاینه فنی خودرو در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: با همکاری پلیس راهور تشدید الزام معاینه فنی خودرو و اعمال قانون آغاز می شود.

آغاز طرح تشدید الزام معاینه فنی خودرو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا صلواتی در حاشیه بازدید از مرکز معاینه فنی خودروها اظهار کرد: نخستین گام جدی در راستای کاهش آلودگی هوای شهرها نیز جدی گرفتن معاینه فنی خودرو است

وی ادامه داد: بر اساس آخرین مطالعات 60 تا 70 درصد از آلودگی های کلانشهرها ناشی از تردد وسایل نقلیه متحرک شامل وسایل نقلیه سبک، سنگین و موتور سیکلت ها است. 

صلواتی تصریح کرد: با همکاری پلیس راهور از امروز تشدید الزام معاینه فنی خودرو و اعمال قانون آغاز می شود. با بخشنامه صادر شده از سوی شهردار اصفهان نیز تمام پیمانکاران، نیروهای خدماتی، نظافتی، عمرانی و شرکت های تحت نظر شهرداری ملزم به رعایت معاینه فنی خودروهای خود شده اند تا ظرف مدت 15 روز این کار را انجام دهند.

وی افزود: علاوه بر این مکاتباتی با تمام دستگاه های اجرایی استان انجام گرفته است تا به شهرداری اصفهان برای بهبود کیفیت هوا کمک کنند. همچنین از ابتدای آذر ماه تشدید اعمال قانون صورت می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: با وجود 8 مرکز معاینه فنی خودرو و ظرفیتی که در تمام این مراکز ایجاد شده و شهروندان می توانند به آن مراجعه کنند از اول آذرماه پلیس راهور، اعمال قانون را از طریق دوربین ها و عوامل خود که در سطح شهر حضور دارند به صورت جدی تر دنبال می کند تا پیش از اینکه به فصل بارندگی ها برسیم کنترل جدی تری را برای بهبود کیفیت هوای شهر داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه