English

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

تحریم های داخلی تولیدکنندگان را بیشتر آزرده است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: به همت ملت و پشتوانه خون شهدا تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

تحریم های داخلی تولیدکنندگان را بیشتر آزرده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنعت پخش ایران-شعبه اصفهان، ضمن تصدیق این موضوع که در شرایط موجود تولیدکنندگان و بازرگانان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، گفت: اتاق بازرگانی اصفهان برای انتقال مشکلات به رییس جمهور و معاونین وی همچنین وزرا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و سعی در رفع این مسایل داشته است.

 وی بیش از تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران، تحریم های داخلی را موجب ایجاد موانع بسیاری برای فعالان اقتصادی دانست و تاکید کرد: متاسفانه عدم همکاری بانک ها با فعالان اقتصادی، صدور بخشنامه های زیاد و بی مورد، دموکراسی شدید اداری محدودیت های زیادی برای تولیدکنندگان بخش خصوصی ایجاد کرده و فعالان اقتصادی از تحریم های داخلی بیش از تحریم های آمریکا علیه کشورمان آزرده شده اند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: قطعا با همت ملت و به پشتوانه خون شهدا تمامی تحریم ها و مشکلات امروز را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در شرایط موجود حفظ تشکل ها و حمایت از آنها را یکی از راهکارهای رفع مشکلات دانست و تاکید کرد: اتاق بازرگانی به عنوان بازوی مشورتی سه قوه و زبان گویای مشکلات فعالان اقتصادی تمامی تلاش خود را جهت رفع مسایل و موانع تولید ملی به کار گرفته و آماده انتقال نظرات و پیشنهادات سازنده در این زمینه به مقامات کشور می باشد.

 رییس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه از انجام اقدامات سازنده در زمینه حل مشکلات کارگران و بدهی فعالان اقتصادی به بانک ها توسط اتاق بازرگانی خبر داد و اظهارامیدواری نمود: با تعامل هر چه بیشتر مسوولین موانع موجود رفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه