English

هم‌زمان با هفته کتاب؛

مدیرکل کتابخانه‌های لرستان در دورهمی کتاب با مددجویان زندان دورود شرکت کرد

به مناسبت بیست و ششمین هفته کتاب، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در راس هیاتی، در دورهمی کتاب با مددجویان زندان شهرستان دورود شرکت کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های لرستان در دورهمی کتاب با مددجویان زندان دورود شرکت کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، ظهر امروز و همزمان با بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، علی کورانی‌فر فرماندار دورود و علیرضا مختارپور معاون اداره کل کتابخانه‌های استان در راس هیاتی، با حضور در زندان شهرستان دورود، در آئین دورهمی کتاب با مددجویان این ندامتگاه، شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در آئین دورهمی کتاب با مددجویان زندان دورود که در حضور نصیری رئیس این ندامتگاه برگزار شد، گفت: خوشبختانه در مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، شرایطی فراهم شده تا همه مردم از خدمات کتابخانه‌ای بهره‌مند شوند.

وی به آئین دورهمی کتاب با زندانیان شهرستان دورود اشاره کرد و افزود: ما مخاطبان خاصی داریم که به کتابخانه‌های عمومی دسترسی ندارند، لذا شرایطی فراهم کرده‌ایم تا فضاهایی را تحت عنوان کتابخانه در اختیار محرومین از مراکز مطالعه عمومی قرار دهیم.

خدمات کتابخانه‌ای در دسترس عموم مردم لرستان است

فرشته طهماسبی، تصریح کرد: عدم دسترسی به کتابخانه‌های عمومی لرستان تنها شامل زندانیان و مددجویان ندامتگاه‌ها نیست بلکه، کلیه عوامل یا مراجعین مراکز دولتی و خدماتی، بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراکزی از این دست نیز مشمول این شرایط هستند که ما بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، آنان را جامعه هدف خدمات کتابخانه‌ای قرار داده‌ایم.

دورهمی کتاب با مددجویان زندان دورود جنبه آموزشی دارد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، تاکید کرد: دورهمی کتاب با مددجویان زندان شهرستان دورود یکی از ظرفیت‌هایی است که هم جنبه آموزشی دارد و هم جنبه تادیبی، لذا برآنیم تا ضمن نیازسنجی ندامتگاه‌ها، کتبی در اختیار زندانیان قرار گیرد که برای آنان کاربردی باشد.

بهبود شرایط کتابخانه‌های مشارکتی لرستان در دستور کار است

طهماسبی، گفت: امیدوارم در تعامل با اداره کل زندانهای استان، شرایط کتابخانه‌های مشارکتی را بیش از گذشته بهبود دهیم تا انشاالله در ادامه مسیر، شاهد کاهش جرائم در سطح جامعه و رشد و توسعه هرچه بیشتر استان لرستان باشیم.

گفتنی است، آئین گرامیداشت هفته کتاب لرستان همزمان با سراسر کشور، از 24 تا 30 آبان 97، در شهرهای مختلف استان برگزار می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه