English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان بیان کرد؛

جذب ۸۲ درصدی تسهیلات روستایی/اختصاص تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای رونق تولید در آستارا

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع و رونق تولید آستارا از سهم ۳۰ میلیارد تومانی تسهیلات برای بندر آستارا در بحث رونق تولید خبر داد.

جذب 82 درصدی تسهیلات روستایی/اختصاص تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای رونق تولید در آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد احمدی در کارگروه رفع موانع و رونق تولید آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد، گفت: بندر آستارا یکی از شهرستان های مهم و ویژه در گیلان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان بر برداشته شدن گام های موثر و سریعتر در مسیر توسعه بندر آستارا تاکید کرد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران بانک ها خواست در تحریر مصوبات مربوط به کارگروه رفع موانع و رونق تولید دقت لازم را داشته باشند.

احمدی با بیان اینکه حمایت از تولید یکی از شیوه های مقاوم سازی اقتصاد داخلی است، اظهار کرد: باید از تولید ملی حمایت ویژه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان تصریح کرد: مدیران در دستگاه های اجرایی باید در راستای حمایت از تولید داخلی فکرها و ایده هایی داشته باشند که بتوانیم تولیدات را در کشور رونق و توسعه دهیم.

وی ضمن تاکید بر رفع موانع تولید، خواستار کمک به تولیدکنندگان شد و افزود: در ارائه تسهیلات بانکی به تولید کنندگان دقت لازم را داشته باشیم.

احمدی بر بردن رونق تولید به سمت صنوف تاکید و تصریح کرد: از ظرفیت اصناف در بخش تولید استفاده تا رونق را در بازار شاهد باشیم.

 وی با اشاره به اینکه برای شهرستان آستارا در مرحله اول تسهیلات روستایی ۸۲ درصد جذب شده است، افزود: ان شاء الله ۱۸ درصد باقی مانده در روزهای آینده جذب شود.

کارگروه رفع موانع و رونق تولید  شهرستان آستارا1

احمدی از در نظر گرفته شدن ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بندر آستارا در بحث رونق تولید خبر داد و گفت: می‌توانیم این تسهیلات را برای آن شهرستان هایی که در رونق تولید پیشرو هستند افزایش دهیم و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

معرفی 511 طرح به بانک های عامل

فرماندار بندر آستارا نیز در این کارگروه با بیان اینکه از ۵۱۱ طرح معرفی شده به بانک های عامل به ۱۹۵ طرح تسهیلات داده شده است، افزود: در مجموع ۷۵ میلیارد ریال به این طرح ها تسهیلات پرداخت شده است.

یونس رنجکش با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت بسیار بالقوه ای در بخش های مختلف دارد، تصریح کرد: مرزی بودن یکی از این ظرفیت هاست که روزانه هزاران تبعه آذری به آستارا سفر و کالاهای مورد نیازشان را از بازار این شهرستان تامین می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورود اتباع آذری به بندر آستارا ظرفیت بالقوه ای است که باید از آن نهایت بهره را در راستای توسعه اقتصادی برد، اظهارکرد: تولیدات ایرانی در قالب بار همراه مسافر از طریق مرز آستارا توسط همین اتباع آذری در کنار صادرات رسمی به جمهوری آذربایجان صادر می‌شود.

فرماندار بندر آستارا افزود: اگر موانع تولید در آستارا برطرف شود این شهرستان می‌تواند نقش مهمی را در حوزه صادرات ایفاء کند.

رنجکش با اشاره به اینکه شهرک صنعتی بندر آستارا ظرفیت بالقوه ای دارد از مسئولان ذیربط خواست جهت رونق هرچه بیشتر آن مشکلات مربوط را برطرف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی