English

معاون توسعه امور ورزش کرمانشاه خبر داد:

کرمانشاه میزبان المپیاد ژیمناستیک و کونگ‌فو استعدادهای برتر ورزشی کشور

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از میزبانی کرمانشاه در برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته‌های ترامپولین ژیمناستیک و کونگ‌فو خبر داد.

کرمانشاه میزبان المپیاد ژیمناستیک و کونگ‌فو  استعدادهای برتر ورزشی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، جلال عزیزی بابیان اینکه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از 30 آبان تا هشتم آذر برگزار می‌شود، اظهار کرد: این المپیاد در رده سنی 12 تا 15 سال برگزار و استان کرمانشاه میزبانی دو رشته ترامپولین ژیمناستیک و کونگ‌فو را بر عهده خواهد داشت.

وی افزود:المپیاد استعدادهای برتر رشته ترامپولین ژیمناستیک پسران کشور طی روزهای یکم و دوم آذر با حضور 220 ورزشکار از سراسر کشور در سالن ژیمناستیک کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش کرمانشاه همچنین از حضور 503 ورزشکار رشته کونگ‌فو در کرمانشاه خبر داد و گفت: کار استعدادیابی این ورزشکاران نیز طی روزهای ششم تا هشتم آذر در شهرستان قصرشیرین انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه برای اولین بار است که این المپیاد در کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در 68 رشته و با حضور 24 هزار مربی و ورزشکار برگزار خواهد شد که هر استان میزبان برگزاری چند رشته است.

عزیزی استعدادیابی و گسترش پایگاه‌های قهرمانی را ازجمله برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در سال جاری عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری این المپیاد کشف، جذب و پرورش استعدادهای ورزشی کشور به‌منظور پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی و همگانی کردن ورزش در جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه