English

در۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

۱۲ مـورد عملیات امداد رسانی توسط آتش نشانان شهر رشت/پاسخگوی ۴۲۵ تماس شهروندان

در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در ۱۲ مورد امداد رسانی در حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت.

 ۱۲ مـورد عملیات امداد رسانی توسط آتش نشانان شهر رشت/پاسخگوی ۴۲۵ تماس شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: مرکـز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۲۴ ساعت گذشته پاسخگوی ۴۲۵ تماس شهروندان بوده است.

وی در ادامـه افـزود: ۱۲ مـورد عملیات آتش نشانان با ۲۲ مرتبه خـروج خودروهای اطفایی و امدادی جهت پوشش یک مـورد حریق منزل مسکونی، یک مورد تصادف خودرویی، ۵ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی، وآسانسور ، یک مورد حریق منزل مخروبه، یک مورد حریق ضایعات جنب انباری و ۳ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به رعایت نکات ایمنی در سوار شدن و بهره گیری آسانسور و تصحیح نواقص موجود در آسانسورها توسط افراد متخصص ضروری است به محض محبوس شدن پس از اطلاع به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی، خونسرد و صبور باشند و تا لحظه اعلام گروه نجات برای خروج از کابین منتظر بمانند تا بواسطه عجله برای خروج دچار آسیب نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی